۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۵۴۴۳۶
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه جهاد کشاورزی چهارمحال ‌و بختیاری:

مسابقات قرآن کریم منطقه دو کشوری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه جهاد کشاورزی چهارمحال ‌و بختیاری گفت: امروز سی‌اُمین مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در جوار آستان مقدس امامزاده سید بهاءالدین محمد معروف به شیخ شبان در روستای تاریخی و نمونه ایثارگری شیخ شبان برگزار شد.
مسابقات قرآن کریم منطقه دو کشوری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله زمانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه جهاد کشاورزی چهارمحال ‌و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز از آغاز مسابقات قرآنی ویژه همکاران سازمان جهاد کشاورزی در دهه کرامت و امامت خبر داد و اظهار کرد: امروز سی‌اُمین مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی در جوار آستان مقدس امامزاده سید بهاءالدین محمد معروف به شیخ شبان در روستای تاریخی و نمونه ایثارگری شیخ شبان برگزار شد.
 
وی افزود: این مسابقات در دو مرحله استانی و منطقه‌ای برگزارشده است و امروز استان چهارمحال و بختیاری میزبان منطقه دو کشوری از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر خوزستان و هرمزگان می‌باشد، راه‌یافتگان این دوره از مسابقات به مرحله‌ی کشوری که هفته آینده در استان تبریز برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین زمانی بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این مرحله در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، صوت و اذان حدود 30 نفر از آقایان و 20 نفر از بانوان در می‌باشند.
 
انتهای پیام/1030ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۲۵:۴۷

3 Jul 2023