۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۵۴۳۴۵
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

راه‌یافتگان به مرحله نهایی رویداد بزرگ استعدادیابی اجرا و گویندگی معرفی شدند

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مرحله راستی آزمایی و داوری دومین رویداد بزرگ استعداد‌یابی اجرا و گویندگی با معرفی آثار منتخب به منظور شرکت در دوره‌های آموزشی و مرحله نهایی برگزار شد.
راه‌یافتگان به مرحله نهایی رویداد بزرگ استعدادیابی اجرا و گویندگی معرفی شدند
به گزارش جهانبین نیوز احسان قائدی پیش از ظهر شنبه در آئین برگزاری راستی آزمایی این رویداد اظهار کرد: مرحله راستی آزمایی و داوری دومین رویداد بزرگ استعداد یابی اجرا و گویندگی با معرفی آثار منتخب به منظور شرکت در دوره‌های آموزشی و مرحله نهایی با حضور مجریان، کارشناسان چهارمحال و بختیاری در پردیس سینمای بهمن شهرکرد برگزار و راه یافتگان به مرحله نهایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: دومین رویداد استعدادیابی اجرا و گویندگی با هدف کشف استعدادهای نوجوان و جوان استان در زمینه گویندگی و اجرا از سوی حوزه هنری و با همکاری مؤسسه مشکات برگزار شده است.

قائدی افزود: در دومین دوره این رویداد ۵۱ نفر از نوجوانان و جوانان استان علاقه‌مند به اجرا و گویندگی در حضور داوران این رویداد اجرا ی خود را ارائه دادند که در نهایت ۱۵ نفر از این عزیزان به مرحله نهایی راه یافتند.

وی اظهار داشت: پس از ارزیابی اولیه، شرکت‌کنندگان تعیین سطح شده و با هدف ارتقا سطح مسابقه و بالا بردن سطح اجرای شرکت کنندگان و کاهش استرس آن‌ها کارگاه آموزشی با حضور اساتید این رشته برای همه شرکت کنندگان در این رویداد برگزار خواهد شد.

قائدی یادآور شد: تلاش خواهیم کرد از استعدادهای برتر این رویداد در اجرای برنامه‌های مختلف هنری در حوزه هنری استان استفاده کنیم و برترین‌ها را به دیگر مراکز فرهنگی و هنری برای اجرا معرفی نمایم.

وی افزود: شرکت کنندگان در مرحله راستی آزمایی این دوره که به مرحله نهایی راه پیدا نکرده‌اند می‌توانند در سومین دوره این رویداد در مرحله راستی آزمایی شرکت کنند.

به گزارش جهانبین نیوز، اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی دومین رویداد بزرگ استعداد یابی اجرا و گویندگی بدون الویت به شرح زیر است: فاطمه علیرضایی، زهرا کاظمی، ماهان فروزنده، هستی صمیمی، نسیم درخشان، عسل رفیع زاده، نرجس نادری، زهرا یزدانی، ریحانه باقری، محمدامین لقمانی، مرضیه کریمی، زهرا احمدی، شقایق فرهادی، هانیه کیانی، سمیه مهدی زاده

گفتنی است: مرحله پایانی این رویداد در روزهای پیش رو برگزار و برگزیدگان معرفی خواهند شد.
گفتنی است زهرا صادقی، یاسمن یوسف زاده، محدثه سمیع، مائده جمشیدی، یگانه جوانبخت، کیمیا بزرگ نیا، غزل علی بیگی، مائده عباسی و ریحانه ملک پور برگزیدگان دوره اول نیز در مرحله نهایی با ۱۵ نفر دوره دوم به رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۷:۴۴

25 Jun 2023