۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۵۴۳۱۷
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

جشنواره اقوام ایرانی تفکر و وحدت یک ملت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: جشنواره اقوام ایرانی که به رنگ وبوی شهدا مزین شده است برجسته کردن تفکر یک ملت است. هم‌اکنون ملت ما الگوی کشور‌های آزادی‌خواه شده است و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.
جشنواره اقوام ایرانی تفکر و وحدت یک ملت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش شهدا، مفاخر و بزرگان اقوام ایرانی که در روستای ده چشمه از توابع شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد اظهار کرد: یکی از اهداف برگزاری چنین جشنواره‌هایی رساندن پیام به نسل جوان و آینده‌ساز میهن اسلامی و استان‌هایی که در این جشنواره شرکت کرده‌اند.
 
وی با توجه به اینکه برگزاری چنین همایش‌هایی را ایده ضروری برای استان چهارمحال و بختیاری دانست گفت: ما بایستی کشور و میهن خودمان را بشناسیم. در طول زمان هیچ ملتی به‌اندازه ملت ایران مورد دشمنی واقع نشده است. شیاطین، قدرت‌های طاغوتی، مستکبران، زورگویان عالم متجاوزان و اشغالگران بیشترین تهاجم‌ها و فشار هار از علیه ایران برنامه‌ریزی کردند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: تأثیر ملت بزرگ ایران در زمان خواجه نظام الملک که پیش‌قراول تمدن اسلامی و تمدن مترقی آن روز بشر بود در آن زمان مورد دشمنی واقع شد.
 
سلیمانی بیان کرد: همین اروپایی که در دوران قرون وستا زندگی می‌کردند در ابتدا خود مسلمانان را به جان همدیگر انداختند، در ابتدا حکومت عثمانی با حکومت ایران درگیر کردند و جنگ‌های طولانی بین حکومت عثمانی و حکومت ایران رخ داد و چقدر از طرفین که ملت‌های متعدد مسلمان را در برمی‌گرفت تلفات ببار آمد.
 
وی تصریح کرد: در طول تاریخ اروپایی‌ها تلاش کردند تا تمامی منابع و ذخایر ایران و کشورهای مسلمان را به غارت ببرند اما نتوانستند وحدت و همدلی را از ملت ایران بگیرند، جغرافیای ملت ایران کوچک شد اما ملت ایران بزرگ و باعظمت ماند و این بزرگی و عظمت در سایه وحدت و حول دین مبین اسلام و مذهب تشیع شکل گرفت.
 
سردار غلامرضا سلیمانی خاطرنشان کرد: در دوره اخیر خطرات سنگینی متوجه ملت ایران بود، با پیروزی انقلاب اسلامی از یک توطئه بزرگی که دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا گذر کرد.
 
وی عنوان کرد: پیامی که این جشنواره اقوام دارد این است که ما بدانیم وحدت ایران قوی در سایه اقوام شکل می‌گیرد، ایران قوی در چهار دهه در مسیر تحقق قرارگرفته است.
 
سردار سلیمانی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس فرزندان این ملت و شهدای این ملت در طول 200 سال گذشته اجازه ندادند یک مترمربع از خاک میهن اسلامی جدا بشود، هدف صدام متجاوز ثاقب کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بود که این کلمات را در مصاحبه‌ای در همان روزهای اول تجاوز جاری کرد.
 
وی ادامه داد: این ایستادگی و مقاومت قدرت ملت ایران را تبدیل به یک قدرت منطقه‌ای کرد و بعدها ملت ایران در محور مقاومت ازلحاظ مقاومت و محور مستشاری کمک‌هایی که می‌بایست برای دور کردن توطئه انجام داد. امروز ایران قوی در حال تبدیل‌شدن به یک قدرت جهانی است.
 
سلیمانی تصریح کرد: اگر وحدت و انسجام حول اهداف عالیه انقلاب اسلامی و رهبری‌های امام راحل و امام حاضر رهبر انقلاب اسلامی نبود ما در این مسیر موفق نمی‌شدیم.
سردار سلیمانی یادآور شد: هیچ‌گاه ملت ایران به کشوری تجاوز نکرده است، ملت ایران یک ملتی است به دنبال صلح و آزادی و سعادت بشری و هیچ‌گاه ملت ایران به هیچ کشوری تجاوز نکرده است و توانسته در طول تاریخ پایداری خودش را حفظ کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه موردتهاجم واقع‌شده است و از خودش دفاع کرده تا بتواند در طول تاریخ پایداری خودش را حفظ کند، تهاجمات آمریکا، گسترده‌ترین تحریم‌های اقتصادی و وحشیانه‌ترین اقدامات تحریمی را علیه ملت ایران وضع کردند اما این ملت ایستاد و مقاومت کرد و از دل این تحریم‌ها بیرون آمد و روند قدرتمند شدن را در درون کشور شکل داد.
 
سردار سلیمانی افزود: در ابعاد مختلف اقتصادی روند سازندگی، توسعه و پیشرفت کشور تعطیل نشده است و با روند صعودی ادامه دارد. هرروز سخن از موفقیت‌های ملت ایران است؛ گزارش‌هایی از اختراعات در زمینه‌های پزشکی، نانو، سدسازی و انتقال آب، فناوری ارتباطات و توربین‌های بزرگ.

سردار سلمیانی در پایان افزود: جشنواره اقوام ایرانی که به رنگ وبوی شهدا مزین شده است برجسته کردن تفکر یک ملت است. هم‌اکنون ملت ما الگوی کشور‌های آزادی‌خواه شده است و این به برکت انقلاب اسلامی ایران است.


انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۱۱:۱۲

21 Jun 2023