۰
plusresetminus
تفاهم‌نامه همکاری آموزشی، پژوهشی، فنآوری، فرهنگی واداری- ستادی دانشگاه شهرکرد و اداره کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری امضا شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه شهرکرد با اداره کل پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، تفاهم‌نامه همکاری‌ آموزشی، پژوهشی، فنآوری، فرهنگی واداری - ستادی دانشگاه شهرکرد و اداره کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری با هدف از این تفاهم نامه گسترش همکاری در زمینه فعالیت‌های آموزشی پژوهشی و فنآوری، استفاده بهینه از امکانات و توانای های یکدیگر در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه و پزشکی قانونی و به منظور برطرف نمودن نیازهای علمی و اجرایی متقابل توسط دکتر یاسر پیرعلی رییس دانشگاه شهرکرد و دکتر حمیدرضا نظیفی مدیر کل پزشکی قانونی استان چهارمحال و بختیاری با حضور دکتر احمد کیوانی معاون پزوهش و فناور دانشگاه شهرکرد امضا شد.

دکتر یاسر پیر علی با بیان اینکه کادر پزشکی قانونی روحیه ای بالا می خواهد گفت: رشته های حقوق و دامپزشکی از رشته های خیلی مرتبط دانشگاه با پزشکی قانونی است.

رییس دانشگاه شهرکرد مرجعیت نهادهای علمی را بسیار مهم خواند وافزود: پزشکی قانونی یکی از نهادهایی است که مردم در مسائل مختلف به آن رجوع می کنند و پزشکی قانونی تاکنون موفق بوده است.

 یاسر پیر علی با اشاره به ظرفیت های دانشگاه شهرکرد افزود: دانشگاه شهرکرد به عنوان دانشگاه مادر دارای مرجعیت علمی در استان است و پزشکی قانونی نیز در حوزه خود، دارای مرجعیت علمی است، می تواند همکاری های مثمرثمری با یکدیگر داشته باشند.

دکتر حمیدرضا نظیفی نیز با بیان پتانسیل های پزشکی قانونی گفت: ما از دانشجویان در زمینه پایان نامه ها و آزمایشگاه ها استقبال می کنیم و آماده تعامل در زمینه های مفاد تفاهم نامه هستیم.

برگزاری همایش ها میزگردها کنفرانسها، نشستها سمینارها، دوره ها و کارگاه های آموزشی، استفاده از ظرفیتها و توان آموزشی به منظور ارتقاء سطح کیفی فعالیتهای آموزشی تحقیقاتی، راه اندازی تکمیل و تجهیز مراکز آموزشی مورد نیاز، تعریف و اجرای پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی، انجام طرح های مشترک آموزشی، تهیه، تدوین، ترجمه، متون و منابع آموزشی، برگزاری همایش‌ها، میزگردها، کنفرانس‌ها، نشست‌ها، سمینارها، دوره‌ها و کارگاه‌های پژوهشی، ارائه راه کارهایی برای کاربست مبانی نظری و نتایج پژوهشهای انجام شده در برنامه ریزی درسی، مبادله نرم افزارها فیلمها و نوارهای پژوهشی، مبادله بانک‌های اطلاعاتی به ویژه بانک های اطلاعاتی علمی - پژوهشی) و ... از مفاد این تفاهم نامه است.

مدت این تفاهم نامه ۲ سال است که پس از پایان در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۱۷:۲۸

15 Jun 2023