۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۵۴۱۶۰
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان:

برای وضعیت نامناسب آب در شهرکرد عذرخواه مردم هستیم

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان گفت: در برخی از مناطق شهرکرد آب وضعیت خوبی ندارد و ما عذرخواه مردم هستیم.
برای وضعیت نامناسب آب در شهرکرد عذرخواه مردم هستیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این استان اتفاقاتی افتاده است که نمی‌توان منکر آن‌ها شد.
 
وی با اشاره به اینکه امروز امید مهم‌ترین محرک پویایی و حرکت در جامعه است تصریح کرد: منکر مشکلات نیستیم و همه آن‌ها را می‌پذیریم، مسئولان ابایی برای عذرخواهی از مردم برای این مشکلات ندارند.
 
راستینه با تاکید بر اینکه راجع به حقایقی که وجود دارد به مردم گزارش بدهیم ادامه داد: باید این موضوع که ظرف سه سال 2 هزار میلیارد تومان پول برای آب سه شهرستان بن و سامان جذب، بزرگ‌ترین پروژه آب شهرستان آماده بهره‌برداری و فاز یک آن وارد مدار شده است را باید به اطلاع مردم رساند.
 
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در برخی از مناطق شهرکرد آب وضعیت خوبی ندارد و ما عذرخواه مردم هستیم، اما این موضوع که خط پدافندی چشمه دیمه وارد مدار شده است، نباید این موضوع نادیده گرفته شود.
 
وی بیان داشت: در سال 99 شهرکرد یک خط لوله آب 300 لیتری از کوهرنگ داشت و 300 لیتر مابقی از منابع زیرزمینی تامین می‌شد، اما امروز یک خط پدافندی از تصفیه‌خانه سامان، یک خط لوله اصلی آب از پروژه بن-بروجن و یک خط پدافندی از چشمه دیمه راه‌اندازی شده است که اتفاق کوچکی هم نیست.
 
راستینه افزود: برای آب‌رسانی به شهرکرد همه به میدان آمدند و برای رفع مشکل مردم تلاش کردند، از همه قلم به دستان، از اصحاب رسانه و همه دغدغه‌مندان درخواست دارم به مردم در این زمینه صادقانه گزارش دهند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۳۰:۴۸

7 Jun 2023