۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۵۴۱۵۰
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

پیشگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ با نصب نیوجرسی در کمربندی شمالی شهرکرد

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: نصب نیوجرسی یا جداکننده برای لاین رفت و برگشت کمربندی شمالی پیشنهاد شده است.
پیشگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ با نصب نیوجرسی در کمربندی شمالی شهرکرد
سرهنگ غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: متأسفانه طی روزهای گذشته به جهت حجم بالای تردد خودرو در مسیرهای این استان شاهد بروز حوادث جاده‌ای بودیم.

وی تصریح کرد: این موضوع سبب شد تا به‌نوعی کمربندی شمالی شهرکرد به سامان با حجم بالای تردد خودرو مواجه شود و این موضوع باعث شد تا شاهد وقوع تصادف در تاریکی شب باشیم که طی آن پنج تن از سرنشینان جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری بیان داشت: یکی دیگر از سرنشینان در این حادثه مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

نوربخش افزود: این کمربندی یکی از مسیرهای پر تردد در مرکز استان و راه ارتباطی چند شهر از استان‌های هم‌جوار است همچنین مسیر دست‌رسی به حاشیه زاینده‌رود را به مسافران می‌دهد بنابراین نیاز است نسبت به ایمن‌سازی این مسیر در آینده‌ای نزدیک از سوی راهداری و راه و شهرسازی اقدام شود.

وی بیان داشت: کمربندی شمالی شهرکرد یک سال است که به بهره‌برداری رسیده و پیش‌بینی شده بود چهار خطه باشد در صورتی که تنها دو خط آن افتتاح شده است و باید برخی اقدامات ایمن‌سازی در آن صورت گیرد.

نوربخش با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی یا جداکننده برای لاین رفت و برگشت پیشنهاد شده است، بیان داشت: نصب روشنایی برای ساعات تاریک شب باید در دستور کار قرار گیرد و اقداماتی در این زمینه انجام شود.

رئیس پلیس چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این کمربندی تابلوهای علائم نصب شده است، خط‌کشی‌ها نیز صورت گرفته و پیچ‌ها هم استاندارد هستند اما نگرانی‌هایی در خصوص تصادفات رخ به رخ وجود دارد که با نصب نیوجرسی این مشکل نیز به‌صورت موقت تا زمانی که چهار خطه تکمیل شود، رفع می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۶:۵۶

6 Jun 2023