۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۵۴۱۴۹
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: 6 رشته جدید تحصیلات تکمیلی به رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اضافه شد.
افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ پژمان فاضلی اظهار کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد:  رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، فلسفه و کلام اسلامی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی، اگروتکنولوژی گرایش علوم و تکنولوژی بذر و آگرواکولوژی در دانشگاه آزاد شهرکرد تدریس می‌شود.

فاضلی ادامه داد: هم اکنون در این دانشگاه ۴۸ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  دانشگاه آزاد شهرکرد با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به ویژه تحصیلات تکمیلی، به دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است گفت: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

فضلی خاطر نشان کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ و همچنین داوطلبان استعداد‌های درخشان که معدل کارشناسی آن‌ها ۱۶ به بالا و فارغ‌التحصیل سال ۱۳۹۹ به بعد هستند، می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

وی عنوان کرد: متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعداد‌های درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند تا روز شنبه۲۰ خرداد با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعداد‌های درخشان مقطع کارشناسی ارشد ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته، محل‌های درخواستی اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛  در این دانشگاه حدود ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۳۹:۲۶

6 Jun 2023