۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۵۳۷۵۱
سرپرست معاونت توسعه و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مطرح کرد:

اجرای بیش از 150 پروژه حوزه بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: بیش از 150 پروژه فعال در حال ساخت در حوزه درمان و بهداشت در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
اجرای بیش از 150 پروژه حوزه بهداشت و درمان در چهارمحال و بختیاری

عبدالواحد رحیمی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ پروژه فعال در حال ساخت در حوزه درمان و بهداشت در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

وی افزود: مهم‌ترین این پروژه‌ها در حوزه بهداشت و درمان، ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ، توسعه بیمارستان سید الشهدای فارسان، توسعه بیمارستان اردل و کلینیک‌های تخصصی بیمارستان لردگان و شهرکرد هستند.

سرپرست معاونت توسعه و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: همچنین ساخت و تکمیل مرکز مدیریت حوادث چهارمحال و بختیاری، ساخت خوابگاه دانشجویی ۴۰۰ نفره، بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان هاجر شهرکرد و بخش ام آر آی بیمارستان هاجر، آیت‌الله کاشانی، لردگان و فارسان از دیگر پروژه‌ها هستند.

رحیمی به طرح‌های حوزه آموزش در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اشاره و عنوان کرد: دانشکده‌های بهداشت، پیراپزشکی و دندان‌پزشکی در دستورکار هستند.

وی در خصوص الحاقیه و توسعه بیمارستان هاجر شهرکرد، خاطرنشان کرد: این طرح یک مجموعه ۲۰۰ تخت خوابی بستری، بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع است که با توجه ویژه رئیس جمهور اعتبار خوبی برای آن در نظر گرفته شد.

سرپرست معاونت توسعه و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: بخش الحاقی بیمارستان هاجر (س) با همه امکانات در حال انجام و بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان تاکنون برای اجرای این پروژه هزینه شده است، تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۴۴:۰۵

9 May 2023