۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۵۳۶۸۸
استاندار چهارمحال و بختیاری:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری سرعت گیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نهضت ملی مسکن در استان باید سرعت گیرد، اگر کارگزار یا پیمانکاری توان کافی برای این کار را ندارد از ظرفیت قرارگاه امام حسن (ع) و جهاد مسکن سازی استفاده شود.
اجرای طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری سرعت گیرد
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه در نشست با معاونان استاندار و مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با اهتمام دولت سیزدهم در تخصیص اعتبارات، بسیاری از طرح‌های راهسازی در این استان فعال هستند و روند اجرایی آن سرعت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی بسیاری از طرح‌های راکد گذشته در چهارمحال و بختیاری سرعت گرفته تا جایی که برخی از آن‌ها در آستانه افتتاح قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگرچه همچنان برخی از طرح‌ها با مشکلاتی مواجه هستند لذا فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان باید با برگزاری نشست مشترک بین دستگاه‌های اجرایی و مردم محلی در جهت رفع مشکلات پروژه‌ها در شهرستان خود گام بردارند.

حیدری عنوان کرد: اعتبار قابل توجهی از سه محل اعتبارات سفر رئیس جمهور، ماده ۵۶ و تهاتر نفت به طرح‌های راهسازی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: فصل کار در چهارمحال و بختیاری محدود است بنابراین باید تلاش شود پروژه‌ها در استان با پیشرفت بیشتر و جذب سریع‌تر اعتبارات انجام شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح نهضت ملی مسکن در استان باید سرعت گیرد، اگر کارگزار یا پیمانکاری توان کافی برای این کار را ندارد از ظرفیت قرارگاه امام حسن (ع) و جهاد مسکن سازی استفاده شود.

حیدری بیان کرد: ثبت نام کنندگان باید برای تأمین آورده به جهت مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ترغیب و تشویق شوند، این مهم با فراهم کردن زمینه حضور و بازدید آنان از محل ساخت مسکن میسر می‌شود.

وی تاکید کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی دیگر همچون فرهنگسرا، مصلی‌، سالن‌های ورزشی، ساختمان‌های اداری، زمین چمن، کتابخانه‌ها و… نیز تلاش بیشتری صورت گیرد، از مصوبات سفر برای این قبیل طرح‌ها نیز اعتبارات مناسبی منظور شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اعتبار لازم برای اجرای طرح هادی در ۱۹۳ روستا پیش‌بینی شده است لذا برش شهرستانی برای انجام این مهم تهیه شود و روند کار طبق برنامه زمان‌بندی صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۰۳:۰۱

4 May 2023