۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۵۳۴۸۸
رئیس شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد؛

کاهش کرایه اتوبوس در شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: افزایش کرایه‌های حمل‌ و نقل عمومی اتوبوس در شهرکرد ۴۵ درصد رشد داشت که با مصوبه اعضای این شورا با ۱۰ درصد کاهش به ۳۵ درصد رسید.
کاهش کرایه اتوبوس در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: افزایش کرایه‌های حمل‌ و نقل عمومی اتوبوس در شهرکرد ۴۵ درصد رشد داشت که با مصوبه اعضای این شورا با ۱۰ درصد کاهش به ۳۵ درصد رسید.

وی افزود: ایجاد ساز و کار شرایط عمومی و ارائه مشوق‌هایی برای افزایش صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرکرد مورد توجه مجموعه مدیریت شهری در شهرداری باشد.

حیدری بر تلاش مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی مرکز چهارمحال و بختیاری برای تحقق اهداف مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در نام‌گذاری سال‌جاری به‌نام «مهار تورم، رشد تولید» تاکید و تصریح کرد: در این راستا شهرکرد باید به یک کارگاه عمرانی و سازندگی تبدیل شود.

وی انتقادپذیری سازنده را مهم‌ترین عامل جلوگیری از فساد و رانت‌بازی دانست و یادآور شد: احیای جایگاه شورای اسلامی نخستین گام در راستای تحقق وعده‌های مسئولان مدیریت شهری به شهروندان شهرکردی است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد جایگاه این شورا را قانون‌گذاری، ریل‌گذاری و نظارت قطار مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: رؤسای کمیسیون‌های این شورا گزارش‌هایی از اقدامات و مصوبات انجام شده سال قبل و طرح‌ها و برنامه‌های سال‌جاری را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

وی گفت: برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت مجموعه مدیریت شهری باید توجه جدی و اصولی به مجموعه شهری شود.

حیدری به در پیش بودن روز شهرکرد در ۳۱ اردیبهشت‌ماه هر سال اشاره و تاکید کرد: برنامه‌های ششمین نکوداشت روز شهرکرد در محور توسعه، پیشرفت و معرفی ابعاد مختلف شهرکرد باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۴۸:۳۵

17 Apr 2023