۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۵۳۳۵۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

عدم اجرای عدالت در توزیع خدمات سلامت یک معضل در کشور است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: عدم اجرای عدالت در توزیع خدمات سلامت یک معضل است، دسترسی به پزشک و خدمات بهداشتی و درمانی عادلانه باید در اختیار همه مردم حتی در دورترین نقاط کشور قرار گیرد.
عدم اجرای عدالت در توزیع خدمات سلامت یک معضل در کشور است
به گزارش جهانبین نیوز; حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: پدرها و مادرها برای اصلاح و تربیت فرزندان وقت بگذارند چراکه اگر فرزندان عاقبت بخیر شوند والدین نیز بهشتی و عاقبت بخیر خواهند شد.

وی افزود: امروز صنعت دفاعی کشور قوی است لذا باید ضعف‌ها برطرف و انسجام و وحدت تقویت شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بهره‌مندی از نعمت رهبری دانا و بصیر در کشور جای شکر و قدردانی دارد.

نکونام با اشاره به نامگذاری امروز جمعه با عنوان روز سلامت، عنوان کرد: خوشبختانه کشور در این خصوص جایگاه خوبی دارد، به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد توجه جهان است و رتبه‌های والایی در حوزه سلامت کسب کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در حوزه سلامت و پزشکی پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته است اما همچنان مشکلاتی در این زمینه وجود دارد، ازجمله این موارد حضور پزشکان غیرمتعهد در مجموعه سلامت کشور است که برخی افعال آنان ازجمله دریافت زیرمیزی‌ها، هزینه‌های زیاد و خارج از ضابطه و... باعث فشار به مردم و آسیب زننده به دستاوردهای جامعه سلامت است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: عدم اجرای عدالت در توزیع خدمات سلامت یک معضل است، دسترسی به پزشک و خدمات بهداشتی و درمانی عادلانه باید در اختیار همه مردم حتی در دورترین نقاط کشور قرار گیرد.

نکونام با تاکید بر اینکه بیستم فروردین‌ماه با عنوان روز صنعت هسته‌ای نامگذاری شده است، بیان کرد: در این عرصه نیز توفیقات بسیاری نصیب کشور شده است و با وجود سنگ‌اندازی‌های بسیار دشمنان این صنعت و دانش هسته‌ای به خوبی توسعه یافته است.

وی تاکید کرد: هفته هنر انقلاب به مناسب شهادت سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم در پیش است، هنر انقلاب اسلامی هنر متعهدانه است در حواشی گرفتار شدن و از اصول فاصله گرفتن خسارت است.

امام‌جمعه شهرکرد گفت: تعهد هنر انقلابی را در ارزش‌های اسلامی باید جستجو کرد، در این صورت است که از پشتوانه‌های مردمی برخوردار خواهند شد.

نکونام با تاکید بر اینکه وقتی سخن از دین به میان است باید از تحجر دینی پرهیز کرد، افزود: در هنر دینی و انقلابی همه زوایا باید مدنظر باشد.

وی ادامه داد: لیالی قدر در پیش است، مهم‌ترین لیله قدر شب بیست و سوم است که در شب جمعه واقع شده است، این شب باید شب حیاط و زنده شدن باشد، این مهم صرفا با شب بیداری محقق نمی‌شود و موارد دیگری نیز باید مدنظر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به ایام شهادت حضرت علی (ع) اشاره و عنوان کرد: هر راهی جز راه علی (ع) و اولاد معصوم ایشان راه باطل است.

نکونام خاطرنشان کرد: اگرچه آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز قدس نامگذاری شده است اما امسال بیست و سوم این ماه روز قدس است، این روز با توجه به جنایت‌های این روزهای رژیم صهیونیستی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی اضافه کرد: حضور مردم در روز قدس بسیار مهم است کما اینکه می‌بینیم آرمان فلسطین این روزها جهانی شده و مردم آزاده به جنایت‌های صهیونیست‌ها واکنش نشان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری به تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،  بیان کرد: در نهضت ساخت مسکن باید توجه بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۵۵:۳۴

7 Apr 2023