:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> با شعار محوری نشاط بهاری-پرهیز از خطر-آرامش‌درسفر در خدمت مسافران نوروزی هستیم | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۵۳۲۷۰
رئیس پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

با شعار محوری نشاط بهاری-پرهیز از خطر-آرامش‌درسفر در خدمت مسافران نوروزی هستیم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در چهاردهمین روز از اجرای طرح نوروزی با شعار محوری راهور فراجا با مضمون نشاط بهاری-پرهیز از خطر-آرامش در سفر خدمت همه هم‌استانی‌ها و مسافرین و گردشگران نوروزی هستیم. 
با شعار محوری نشاط بهاری-پرهیز از خطر-آرامش‌درسفر در خدمت مسافران نوروزی هستیم
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در خصوص وضعیت راه های مواصلاتی استان ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: در چهاردهمین روز از اجرای طرح نوروزی با شعار محوری راهور فراجا با مضمون نشاط بهاری-پرهیز از خطر-آرامش در سفر خدمت همه هم‌استانی‌ها و مسافرین و گردشگران نوروزی هستیم. 

وی توصیه کرد: رانندگان و مسافران نوروزی در تمامی ساعات شب برای تردد در محورهای حادثه خیز و شلوغ استان از جمله محور بروجن-لردگان-یاسوج و ایذه بدلیل عدم نبود دیدکافی و تشخیص فاصله حتما رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

سرهنگ نوربخش ادامه داد: رانندگان به لحاظ خستگی و خواب آلودگی و رعایت نکردن سرعت مطمئنه حوادثی را برای خود و خانواده‌های خود رقم می زنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خیلی از رانندگان نکات ایمنی را رعایت نمی کنند افزود: تا زمانی که رانندگان نکات ایمنی که توسط بنده و همکاران گفته می شود را رعایت نکنند نمی توانیم از حوادث مشابه پیش آمده جلوگیری کنیم.

وی ضمن توصیه همه مسافران و رانندگان نوروزی به رعایت نکات ایمنی تا پایان تعطلات نوروزی گفت: هم استانی‌ های عزیز و مسافران و رانندگان محترم سعی داشته باشند تا با رعایت نکات ایمنی و راهنمایی و رانندگی، توجه به علائم پلیس و تابلوهای راهنمایی هم به ما کمک خواهند کرد هم از بوجود آمدن حادثه برای خود و خانواده خود جلوگیری کنند.

نوربخش در آخر باین کرد: محورهای شهرکرد به بروجن، بروجن به لردگان و لردگان به ایذه از محور های پرتردد استان می باشد که لازم است رانندگان که در این محورها تردد می کنند نسبت به مسائل ایمنی و توجه کافی به مسیر خود ادامه دهند.

انتهای پیام/1030ج 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۹:۳۲

30 Mar 2023