۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۵۳۰۶۶
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

بازرسی از 2 هزار واحد صنفی و تشکیل 120 پرونده تخلف از ابتدای اسفند

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: در 10 روز ابتدای اسفندماه حدود 2 هزار واحد صنفی بررسی و حدود 120 پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون تومان به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شد.
بازرسی از 2 هزار واحد صنفی و تشکیل 120 پرونده تخلف از ابتدای اسفند
غلامرضا قائدامینی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طرح نظارت و بازرسی بازار از ابتدای اسفندماه در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
 
وی افزود: در بخش اول، بازرسی‌ها از گروه خدمات انجام شد که شامل قالیشویی‌ها، خشکشویی‌ها، مکانیکی‌ها، آپاراتی‌های، تعویض روغنی‌ها، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه و... هستند که در 10 روز اول اسفند بازرسی شدند.
 
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در مواردی که بازرسی شدند به متخلفات تذکرات لازم داده شد، همچنین در 10 روز سوم ماه اسفند مجددا به جهت بازرسی به این مراکز مراجعه می‌شود تا درخصوص نصب قیمت که در کمیسیون نظارت لحاظ شده است بررسی‌ها انجام شود.
 
قائدامینی عنوان کرد: در 10 روز ابتدای اسفندماه حدود 2 هزار واحد صنفی بررسی و حدود 120 پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون تومان به تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری ارسال شد.
 
وی خاطرنشان کرد: در 10 روز دوم اسفندماه واحدهای کالایی پُرتقاضا مثل کیف و کفش، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی، موبایل و لوازم جانبی و دیگر کالاهایی که مد نظر مصرف کننده است، بازرسی می‌شوند.
 
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهرستان‌های استان نیز مورد هدف بازرسی هستند و به جز شهرستان‌های بروجن، فارسان و لردگان که تیم‌های بازرسی دارند برای مابقی شهرستان‌ها تیم‌هایی بازرسی اصناف از مرکز استان اعزام می‌شوند.
 
قائدامینی بیان کرد: همه واحدهای صنفی در سراسر چهارمحال و بختیاری که در طرح نظارتی عید نوروز مورد مراجعه مصرف‌کنندگان و خریداران هستند حداقل یک بار بازرسی می‌شوند، تخلفات آنان احصا شده و با متخلفان برخورد می‌شود.
 
وی تاکید کرد: طی 10 روز اخیر در حین بازرسی‌های صورت گرفته چهار محموله قاچاق شامل پوشاک، قطعات لوازم خانگی، دخانیات، نوشیدنی‌ها، قهوه و... بوده که در سطح بازار چهارمحال و بختیاری کشف شده است، چندین پرونده تخلف در همین راستا تشکیل شده و کالاهای قاچاق نیز به انبار اموال تملیکی تحویل شده است.
 
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بازرسی‌های عیدانه از امروز صبح و بعدازظهر شدت می‌گیرد و مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی نیز به صورت 24 ساعته در حال فعالیت است.
 
قائدامینی تصریح کرد: شکایات مردمی تا ساعت 8 شب با سرعت و در لحظه انجام می‌شود و اگر ثبت شکایت بعد از ساعت 8 شب باشد رسیدگی به موارد مطرح شده روز آینده انجام می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه تا پایان سال همه روزه صبح و بعدازظهر بازرسی‌های اصناف انجام می‌شود، گفت: گشت‌های مشترک سازمان صمت، جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی، اداره‌کل استاندارد، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و... تشکیل شده است.
 
معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: بعد از نظارت‌های بازار عید نوروز، ماه رمضان است، در همین خصوص نظارت بر کلیه کالاهای کشاورزی محور برعهده سازمان جهاد کشاورزی است ولی در قالب گشت‌های مشترک در بازرسی‌ها شرکت داریم و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۲:۱۰

4 Mar 2023