۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۵۳۰۳۹
مدير زراعت سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

اجرای قرارداد 92 هزار هكتاری و ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی در چهارمحال و بختیاری

مدير زراعت سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با بكارگيری 180 نفر از كارشناسان سازمان بسيج مهندسين كشاورزی در شهرستان‌ها در سطحی معادل 92 هزار و 884 هكتار، طرح ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی گندم، جو، ذرت، دانه‌های روغنی و برنج قراداد منعقد شده است.
اجرای قرارداد 92 هزار هكتاری و ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ روح‌الله سعیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با بكارگيری 180 نفر از كارشناسان سازمان بسيج مهندسين كشاورزی در شهرستان‌ها در سطحی معادل 92 هزار و 884 هكتار، طرح ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی گندم، جو، ذرت، دانه‌های روغنی و برنج قراداد منعقد شده است.

وی افزود: طرح ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی کشاورزی گام بزرگی در راستای ارتقاء بهره‌وری این اقلام خواهد بود که در چهارمحال و بختیاری اجرایی می‌شود.

مدير زراعت سازمان جهاد كشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح امنيت غذايی یا طرح ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی در استان با عنوان شهيد ساجدی نامگذاری شده است.

سعیدی عنوان کرد: ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی، حمايت و پشتيبانی و ارائه تسهيلات يارانه‌دار به بخش كشاورزی وافزايش مشاركت بهره‌برداران در كشت قراردادی و جهش توليد به‌منظور افزايش توليد در واحد سطح و ايجاد امنيت غذايی ازجمله اهداف طرح امنیت غذایی شهید ساجدی است.

وی حمايت و پشتيبانی از ايجاد شبكه مشورتی و ترويج هوشمند، حمايت و پشتيبانی از ستادهای رفع موانع توليد و حمايت و پشتيبانی از فعال‌سازی ظرفيت‌های راكد و بدون استفاده را از دیگر اهداف اصلی طرح ارتقاء بهره‌وری محصولات راهبردی عنوان کرد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۲:۲۱

1 Mar 2023