۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷
کد مطلب : ۵۲۹۳۶
مدیر شرکت ملی پخش فرانفتی منطقه چهارمحال و بختیاری خبرداد:

تأمین و توزیع بالغ بر 600 هزار لیترسوخت نفتگاز ماشین‌آلات برف‌روب

مدیر شرکت ملی پخش فرانفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: بالغ بر 600 هزار لیترسوخت نفتگاز ماشین‌آلات برف‌روب ادارات کمک‌رسان استان، در خدمات رسانی به بازفت و موگویی وسایر شهرستان‌های استان به موقع ارسال و توزیع شد .
تأمین و توزیع بالغ بر 600 هزار لیترسوخت نفتگاز ماشین‌آلات برف‌روب
  به گزارش جهانبین نیوز ، ساسان تیموری اظهار کرد: با انجام پیش بینی و برنامه ریزی لازم با توجه به شرایط جوی نامساعد درزمستان سال جاری که  مسدود شدن گردنه های ارتباطی ، جاده های سخت گذر و محصور شدن روستاهای بازفت و موگویی را در برف در پی داشت، در این مدت سوخت نفتگاز ماشین آلات برف روبی دستگاه های خدمات رسان  شهرداری ها و راهدای استان در جهت کمک رسانی به شهروندان و روستاهای محصور شده در برف، تأمین شد و با ارسال به موقع، توزیع گردید.

وی افزود: انبار نفت سردار شهید سلیمانی و مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با فعالیت 24 ساعته بدون توقف سوخت  موردنیاز استان را با وجود بارش برف سنگین تامین کرد. 

تیموری عنوان کرد: در بازفت، موگویی وهمچنین مصرف کنندگان فرآورده های نفتی سایر شهرستانهای استان سردسیر چهارمحال و بختیاری که شب و روزهای بسیار سردی را نسبت به سالهای گذشته تجربه می کنند، در  این زمستان سخت با کمبود مواجه نبوده اند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۲:۰۳

20 Feb 2023