۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۵۲۹۳۰
در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، مطرح شد؛

زالو، موجودی با خواص بیشمار درمانی است/از بهبود دردهای عضلانی تا درمان عوارض پوستی

پرورش دهنده زالو گفت: زالودرمانی خواص زیادی دارد، این موجود به دلیل آنزیم‌هایی ازجمله هیرودین که دارد و آن را وارد بدن فرد می‌کند، باعث رقیق شدن خون می‌شود، همچنین این آنزیم برای شل شدن خون، واریس، دردهای عضلانی و... مفید است.
زالو، موجودی با خواص بیشمار درمانی است/از بهبود دردهای عضلانی تا درمان عوارض پوستی
حجت‌الله اوسیوند در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تولیدکننده زالو طبی هستم و زالوهایی که پرورش می‌دهیم را به استان‌های دیگر نیز صادر می‌کنیم.

وی افزود: جهاد کشاورزی یک دوره آموزشی برگزار کرد، در این کلاس‌ها شرکت کردم و کم‌کم به پرورش زالو علاقه‌مند شدم، بعد از آن با کار در خانه و سپس به صورت صنعتی این کار را ادامه دادم.

پرورش دهنده زالو ادامه داد: زالودرمانی خواص زیادی دارد، این موجود به دلیل آنزیم‌هایی ازجمله هیرودین که دارد و آن را وارد بدن فرد می‌کند، باعث رقیق شدن خون می‌شود، همچنین این آنزیم برای شل شدن خون، واریس، دردهای عضلانی و... مفید است.

اوسیوند عنوان کرد: آنزیم‌های دیگری در بدن زالو وجود دارد که خواص بسیاری برای بدن دارند، این آنزیم‌ها ضد تورم، ضدخارش و... هستند.

وی با اشاره به اینکه استفاده زالودرمانی در بیماری‌هایی مثل سکته مغزی به‌ویژه در ساعت‌های اولیه بروز این عارضه بسیار مؤثر است، خاطرنشان کرد: همچنین این روش درمانی برای بیماری‌هایی مثل دیابت نیز کاربرد دارد.

پرورش دهنده زالو اضافه کرد: مشتری زالوهای پرورش داده شده عموما درمان‌گرهایی هستند که روش درمان با این موجود را آموخته‌اند.

اوسیوند بیان کرد: زالو در سایزهای مختلف است از زالوهای کوچک تا بزرگ و من پرورش دهنده زالوهای مولد هستم.

وی تاکید کرد: هر اندازه از زالوها برای بخشی از بدن کاربرد دارد، زالوهای کوچک برای صورت و بزرگ‌ترها برای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پرورش دهنده زالو درخصوص درآمد پرورش این موجود، افزود: درآمد این کار به شرایط بازار و شناخت از این روش درمان، بستگی دارد.

اوسیوند ادامه داد: زالودرمانی در چهارمحال و بختیاری شناخته شده است و از آن استقبال می‌کنند اما در استان‌های بزرگ‌تر تمایل به انجام آن بیشتر است.

وی عنوان کرد: زالوهای پرورشی را به اکثر استان‌های کشور ارسال می‌کنیم که بیشتر استان‌های اصفهان، تهران، مشهد و... مشتری این زالوها هستند.
 



انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۲:۳۵

20 Feb 2023