۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۵۲۹۲۰
عضو شورای عالی استان‌ها:

مدعیان توزیع عادلانه آب ادعای توزیع عادلانه تجهیزات را هم داشته باشند

عضو شورای عالی استان‌ها گفت:کاش مدعیان توزیع عادلانه آب ادعای توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات در استان‌های محروم را هم داشتند.
مدعیان توزیع عادلانه آب ادعای توزیع عادلانه تجهیزات را هم داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز، محمد یعقوب باقری نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و عضو شورای عالی استانها با اشاره به بارش برف شدید در استان خاطرنشان کرد: در بارش های اخیر در استان چهارمحال و بختیاری خصوصاً در خیلی از مناطق عشایری و گردنه های صعب العبور ارتفاع برف بیش از ۲ متر رسیده است و شهرستان کوهرنگ و برخی دیگر از مناطق استان در حال ناپدید شدن در زیر برف می باشند.

وی افزود: متاسفانه آنهایی که ادعای توزیع عادلانه آب را در کشور دارند و برای دریافت ناحق حقابه خود دست به کارهای ناشایست مانند زدن عمامه بر زمین می کنند کاش به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کشور نیز باشند.

 باقری تصریح کرد: استان‌های برخوردار و استان‌هایی که از آب استان چهارمحال و بختیاری جهت شرب و کشاورزی و صنعت استفاده می نمایند و با حفر تونل و یا از طریق لوله، در فکر انتقال آب این استان جهت کشاورزی و تفریح و صنعت به استانها و شهرهای خود می باشند در زمان بروز حوادث اخیر و مسدود شدن راه های ارتباطی چهارمحال و بختیاری هیچ گونه کمکی به مردم استان نداشته‌اند .

وی گفت: کاش مسئولین درد مردم استان چهارمحال و بختیاری در خصوص عدم توزیع امکانات و زیرساخت ها در استان را متوجه می شدند و حتی الامکان نیازهای اولیه و ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ادارات استان را جهت مقابله با این بارش شدید در اختیار مردم و مسئولین استان قرار می‌دادند .

باقری با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری ، حق برداشت یک لیتر آب از کارون و زاینده رود را ندارند ، افزود: استان های دیگر جهت توسعه کشاورزی و صنعت و ایجاد مراکز گردشگری مدعی برداشت غیرقانونی و حق آبه از رودخانه هایی هستند که برف و سرما و سختی و سیل آن برای مردم چهارمحال و بختیاری است و قایق سواری و تفریح و کشت برنج و توسعه صنایع مادر از آن استان های برخوردار دیگر است.

وی ابراز امیدواری کرد که ای کاش عدالت در همه زمینه ها در کشور اجرا می شد .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۲:۴۹

17 Feb 2023