۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۵۲۹۰۳
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

اعزام 320نفر از دانش آموزان استان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب

معاون هماهنگ کننده سپاه قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: با همکاری آموزش و پرورش استان و بعد ازایام کرونا تعداد 320 نفر از دانش آموزان استان به مدت چهارروز به مناطق عملیاتی جنوب (کربلای ایران) اعزام شدند.
اعزام 320نفر از دانش آموزان استان به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب
‌به گزارش جهانبین نیوز؛ هوشنگ جمشیدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه آغاز سفر راهیان نور از اعزام تیم‌های استان خبر داد و اظهار کرد: با همکاری آموزش و پرورش استان و بعد ازایام کرونا تعداد 320 نفر از دانش آموزان استان به مدت چهارروز به مناطق عملیاتی جنوب (کربلای ایران) اعزام شدند.
 
وی افزود: این دانش آموزان در طول سفر خود از مناطق مختلف دهلاویه، هویزه، مناطق اروند و ... بازدید خواهند کرد و پس از چهارروز با ره‌توشه عبادی که از این سفر جمع کردند به استان بر می‌گردند.
 
حسین امیریان، مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه اعزام دانش آموزان شهرکردی به این اردوی زیارتی اظهار کرد: طبق برنامه‌های صورت گرفت با همکاری سپاه قمربنی هاشم (ع) استان همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) شاهد اعزام 320نفر از دانش آموزان استان به کربلای ایران هستیم.

وی بیان کرد: این اردوی زیارتی زمینه ای است برای آشنایی نسل جوانمان با کربلای ایران با سرزمینی که خون بهترین فرزندان بر خاک گرم آن ریخته شد، این برنامه‌ها و این اردوها زمینه‌ای برای رشد و شکوفایی استعداد‌های خوب دانش‌آموزان و آشنایی آنان با سیره شهدا می‌باشد.
 
امیریان در آخر از همراهی کسانی که برای این اردو همراهی کردند تشکر کرد و گفت: از سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان و همکارانمان درسه شهرستان و رئسای ادارات و مدیران محترم آموزشگاه‌ها صمیمانه سپاسگذارم و امیدوارم این اردو به خوبی برگزار شود و البته همه پیش‌ها به لطف خدا انجام شده و شاهد اردوی خوبی خواهیم بود.
 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۴:۰۳

16 Feb 2023