۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۵۲۹۰۰
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

خروج سامانه بارشی از چهارمحال و بختیاری/ بارش‌ها از امروز کاهش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: امروز آخرین روز فعالیت این سیستم است و بارش‌های نچندان قوی به‌صورت ضعیف و پراکنده در سطح استان اتفاق می‌افتد.
خروج سامانه بارشی از چهارمحال و بختیاری/ بارش‌ها از امروز کاهش می‌یابد
مهران چراغ‌پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی در چهارمحال و بختیاری خاتمه یافته است و دیگر بارش قابل ملاحظه‌ای از امروز نداریم.

وی بیان داشت: می‌توان گفت امروز آخرین روز فعالیت این سیستم است و بارش‌های نچندان قوی به‌صورت ضعیف و پراکنده در سطح استان اتفاق می‌افتد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: برای فردا به‌طور کامل این سیستم از سطح استان خارج می‌شود و با خروج آن کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود که همراه با پدیده مه نیز به وقوع می‌پیوندد.

چراغ‌پور با بیان اینکه بارش‌های بعدی از اواسط هفته آینده یعنی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در سطح استان اتفاق می‌افتد ادامه داد: برای اکثر نقاط استان در طول 24 ساعت گذشته دمای صفر تا مثبت دو درجه سانتی‌گراد به ثبت رسید و دما منفی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: میزان بارش سامانه‌ای که از ابتدای هفته وارد این استان شده است برای شهرکرد 115 میلی‌متر، فارسان 128 میلی‌متر، فرخشهر 96 میلی‌متر، کوهرنگ 295 میلی‌متر، لردگان 188 میلی‌متر، اردل 153 میلی‌متر، ایلبگی 109 میلی‌متر، بازفت 216 میلی‌متر، بروجن 81 میلی‌متر، بلداجی 145 میلی‌متر، بن 122 میلی‌متر، سامان 97 میلی‌متر، سورشجان 111 میلی‌متر، شلمزار 243 میلی‌متر، مالخلیفه 271 میلی‌متر و ایستگاه لیرابی هم 190 میلی‌متر گزارش شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۶:۰۹

16 Feb 2023