۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۵۲۸۹۷
فرماندار شهرستان کوهرنگ:

مسیر ارتباطی 100 روستا در کوهرنگ همچنان مسدود است

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با تلاش راهداران و عوامل امدادی مسیر ارتباطی تعداد بسیاری از روستاها بازگشایی شده، اما هنوز قریب به 100 روستا مسدود است.
مسیر ارتباطی 100 روستا در کوهرنگ همچنان مسدود است
شهباز اکبری فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: درحال‌حاضر در بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ مستقریم و شرایط شهرستان نسبت به روزهای گذشته در بحث بازگشایی معابر روستایی و شهری بهبود یافته است.
 
وی تصریح کرد: با تلاش راهداران و عوامل امدادی از روز گذشته تعداد بسیاری از روستاها بازگشایی شده است، اما هنوز قریب به 100 روستا مسدود هستند.
 
اکبری با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای بازگشایی روستاهای باقیمانده ادامه دارد یادآور شد: هماهنگی‌ها برای کمک‌رسانی به روستاهای مسدودشده صورت گرفته و مواد غذایی و سایر اقلام مورد نیاز برای آن‌ها ارسال می‌شود.
 
فرماندار کوهرنگ با بیان اینکه خسارات وارده طی این مدت ارزیابی شده است گفت: دستور خریداری دستگاه‌های برف‌خور صادر شده است، روز گذشته چند دستگاه برف‌خور که از خوزستان راهی بازفت شده بودند،  رسیدند، چند دستگاه سنگین نیز از ذوب‌آهن اصفهان به بخش صمصامی رسید  تعدادی از دستگاه‌هار مورد درخواست نیز بامداد امروز وارد بخش مرکزی شدند.
 
وی ادامه داد: برق برخی از روستاها وصل شده است اما هنوز روستاهایی هستند که برق‌شان وصل نشده است و امروز پیگیری‌ها برای رفع این مشکل درحال انجام است.
 
اکبری افزود: حجم برف در روستای شیخ‌علیخان بسیار زیاد است و چون این روستا خالی از سکنه است و چند خانوار بیشتر در آن سکونت ندارد، در اولویت‌های بعدی برای بازگشایی قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/126ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۳:۰۵

16 Feb 2023