۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۵۲۸۶۸
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

دشمن ایران قوی را نمی‌خواهد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از دلایل دشمنی با ایران این است که ایران قوی را نمی‌خواهند.
دشمن ایران قوی را نمی‌خواهد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در در اولین همایش استانی وابسته به اولین همایش بین‌المللی و پنجمین همایش ملی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: علی‌رغم تلاش‌های دشمنان نظام اسلامی ایران برای عدم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، دیدیم که بار دیگر مردم در میدان حاضر شدند و پشتیبانی خود از جبهه حق را به دنیا نشان دادند.

وی با بیان اینکه اندیشه دفاعی رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری برگرفته از مکتب اسلام است افزود: کار اسلام، رهبر انقلاب و خواسته مسئولان نظام، کاری دفاعی است و نه تهاجمی و در وصیتنامه اکثر شهدا می‌بینیم که بیان کرده‌اند برای دفاع از اسلام و آر مان‌های اسلام به جبهه رفته‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در دفاع، تجهیزات شرط لازم است اما کافی نیست، تاکید کرد: نیروی انسانی هر کشور مولفه اصلی قدرت دفاعی آن کشوری است و ما در دفاع مقدس با حضور گسترده همه اقشار مردم ابهت ابرقدرت‌ها را در هم شکستیم و انقلابمان را به دنیا صادر کردیم.

اکبری خاطرنشان کرد: یکی از دلایل دشمنی با ایران این است که ایران قوی را نمی‌خواهند و اگر کشوری بخواهد قوی باشد و زیر سلطه استکبار نرود باید به قدرتی برسد که اولا ظلم‌پذیر نباشد و دوما به کشورهای مظلوم کمک کند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف دفاعی سفارششان توجه به نخبگان و جوانان است و باید تلاش کنیم از این ظرفیت بزرگ بهره ببریم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۰:۵۱

14 Feb 2023