۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۵۲۶۸۵
مدیرکل مدریت بحران چهارمحال و بختیاری:

با پیگیری‌های انجام شده یک خودروی آتش‌نشانی وارد استان می‌شود

مدیرکل مدریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: یک دستگاه خودرو اطفاء حریق با پیگیری معاونت عمرانی استانداری، دفتر امور شهری و مدیریت بحران به‌زودی وارد استان می‌شود.
با پیگیری‌های انجام شده یک خودروی آتش‌نشانی وارد استان می‌شود
خسرو کیانی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در سنوات قبل با توجه به نیازی که به خودروی آتش‌‍نشانی با نرده‌بام بلندمرتبه وجود داشت، تصمیم گرفته شد تا 50 درصد اعتبار خرید این خودروها از سوی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری و 50 درصد دیگر از سوی شهرداری وقت شهرکرد تامین شود.
 
وی افزود: 50 درصد اعتبار از سوی اداره‌کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تامین شد اما شهرداری وقت شهرکرد نتوانست تامین اعتبار کند، از همین رو بالاجبار اعتبار جابه‌جا و در محل دیگر هزینه شد.
 
مدیرکل مدریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این نیاز استان به صورت مستمر پیگیری شد تا اینکه در سفر هیات دولت به این استان در سال جاری، محقق و دو دستگاه خودرو اطفاء حرق نرده‌بان‌دار برای ارسال به استان مصوب شد.
 
کیانی عنوان کرد: یک دستگاه خودرو اطفاء حریق با پیگیری معاونت عمرانی استانداری، دفتر امور شهری و مدیریت بحران استان به‌زودی وارد چهارمحال و بختیاری می‌شود و دیگری نیز در حال پیگیری است تا در اسرع وقت وارد این استان شود.
 
وی با تاکید بر اینکه خودروهای اطفاء حریق با پیگیری معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر امور شهری استانداری و اداره‌کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری تامین و به استان اختصاص داده شده است، خاطرنشان کرد: امید است با ورود این خودروها مشکل استان حل شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۱۴:۴۶

30 Jan 2023