۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۵۲۵۳۲
استاندار چهارمحال و بختياری:

بخش خانگی در اولويت تامين گاز است

استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه بارش برف در 20 سال گذشته در چهارمحال و بختياری بی‌سابقه بود، گفت: بايد ترابير لازم برای جلوگيری از قطعی و افت فشار گاز در استان صورت بگيرد، بخش خانگی در اولويت تامين گاز است.
بخش خانگی در اولويت تامين گاز است
به گزارش جهانبین نیوز، غلامعلی حيدری در بازديد از شرکت گاز چهارمحال و بختياری با اشاره به اينکه جمهوری اسلامی دستاوردهای مهمی داشته است، اظهار کرد: در حوزه گازرسانی شاهد اتفاقات خوبی در استان در طول بيش از چهار دهه گذشته در کشور بوديم، شبکه گازرسانی در کشور گسترده بوده و در اين مدت 350 هزار کيلومتر خطوط گاز در کشور اجرا شده است.
 
استاندار چهارمحال و بختياری افزود: کشور با مشکلات بسياری از جمله جنگ تحميلی، تحريم و توطئه‌های دشمن در بيش از چهار دهه گذشته مواجه بوده است، اما با اين وجود پيشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شد.
 
وی با بيان اينکه بارش برف در 20 سال گذشته در چهارمحال و بختياری بی‌سابقه بود، گفت: بايد ترابير لازم برای جلوگيری از قطعی و افت فشار گاز در استان صورت بگيرد، بخش خانگی در اولويت تامين گاز است.
 
حيدری با بيان اينکه گازرسانی به دورترين نقاط در چهارمحال و بختياری انجام شده است، خاطرنشان کرد: کشور امروز روی پای خود ايستاده است و برای حل مشکلات گام بر می‌دارد.
 
استاندار چهارمحال و بختياری با تاکيد بر اينکه دشمن به دنبال ايجاد ياس و نااميدی است، بيان کرد: بايد اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف برای مردم بيان شود.
 
وی تصريح کرد: به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و مديريت انرژی ادارات در هفته گذشته به‌مدت دور روز تعطيل شد، همچنين ادارات چهارمحال و بختياری به‌همين منظور در روزهای پنج‌شنبه تعطيل هستند، ادارات و مراکز آموزشی در مصرف انرژِی سهم بالایی دارند و با مديريت صحيح از قطعی گاز جلوگيری شد، برای صنايع سوخت جايگزين درنظر گرفته شود.
 
حيدری در پايان گفت: در سفر رياست جمهوری به چهارمحال و بختياری اعتبارات قابل توجهی برای توسعه شبکه گازرسانی در استان مصوب شد، برای جذب اعتبارات اقدامات لازم صورت بگيرد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۴۶:۳۳

17 Jan 2023