۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۵۲۴۵۵
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

نرخ 18 درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن و عدم استقبال مردم از آن

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بانک‌های عامل در سطح چهارمحال و بختیاری هیچ مشکلی برای پرداخت تسهیلات حوزه نهضت ملی مسکن ندارند، افزود: به دلیل نرخ 18 درصد این وام‌ها، معمولا مردم استقبال کمتری برای دریافت آن دارند.
نرخ 18 درصد تسهیلات نهضت ملی مسکن و عدم استقبال مردم از آن
احمدرضا صباغی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: تسهیلات مربوط به طرح جهش مسکن با نرخ 18 درصد به متقاضیان اعطا می‌شود و همه بانک‌های عامل برای پرداخت این تسهیلات اعلام آمادگی کرده‌اند.
 
وی با تاکید بر اینکه بانک‌های عامل در سطح چهارمحال و بختیاری هیچ مشکلی برای پرداخت تسهیلات حوزه نهضت ملی مسکن ندارند، افزود: به دلیل نرخ 18 درصد این وام‌ها، معمولا مردم استقبال کمتری برای دریافت آن دارند.
 
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری درخصوص تسهیلات مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ادامه داد: این تسهیلات از ابتدای دی‌ماه جاری ابلاغ شده است، برای نمونه سهم بانک ملی این استان از این تسهیلات 3 میلیارد تومان است.
 
صباغی عنوان کرد: از ابتدای دی‌ماه فرایند تکمیل پرونده مربوطه به تسهیلات ذکر شده در حال انجام است و همچون سال‌های ثبل هیچ مشکلی در این خصوص نیز وجود نرداد.
 
وی با اشاره به تسهیلات مربوط به سیل، خاطرنشان کرد: بانک‌ها همه این تسهیلات را امهال کردند.
 
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: بخشنامه مربوط به سهمیه استان پیرامون پرداخت مجدد تسهیلات سیل به بانک‌های استان ابلاغ شده است اما هنوز عملیاتی نشده است که پیگیر هستیم تا در حداقل زمان ممکن این مهم انجام شود.
صباغی اعلام آمادگی کرد که بانک‌ها عامل با دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری همکاری لازم را داشته باشند.
 
انتهای پیام/1031ج 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۸:۲۰

9 Jan 2023