۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۵۲۳۶۸
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی;

خنثی شدن پیچیده‌ترین فتنه تاریخ در نهم دی‌ماه ۸۸/ امنیت ایران را خدشه‌دار کنید، امنیتتان را مخدوش می‌کنیم

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران در ۹ دی با تکیه و ایستادگی بر اصول، آرمان‌ها و باورها پیچیده‌ترین فتنه تاریخ را خنثی و با تکیه بر بصیرت، اتحاد، وحدت و تبعیت از مولی و مقتدای خود این روز را به یوم الله تبدیل کردند.
خنثی شدن پیچیده‌ترین فتنه تاریخ در نهم دی‌ماه ۸۸/ امنیت ایران را خدشه‌دار کنید، امنیتتان را مخدوش می‌کنیم
به گزارش جهانبین نیوز; ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت ۹ دی در شهرکرد، با اشاره به حوادث اخیر، علل، عوامل و کینه‌توزی‌های دشمنان، اظهار کرد: ۹ دی که امروز مردم این استان به جهت گرامیداشت آن دور هم جمع شدند یقینا حماسه عاشورایی ایرانیان است که برگ زرینی به افتخارات مردم آگاه، بصیر و دشمن شناس اضافه نمود.
 
وی افزود: اولین نکته ایی که باید مدنظر قرار دهیم این است، اگر این واقعه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد به آن دلیل است که برگرفته از حماسه عاشورا بود، ۹ دی نماد استقلال، بصیرت و روشنفکری مردمی است که برای آرمان‌های انقلاب ذره‌ایی دریغ نکردند.
 
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در ۹ دی مردم رشید، عزیز، مؤمن، فداکار و همراه با ولی امر خود با فریادی رسا اعلام کردند که اگر زیاده خواهان عالم، زورگویان، سلطه گران و... بخواهند در برابر ارزش‌ها و آرمان‌های آنان بیاستند در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.
 
عزیزی عنوان کرد: مردم ایران در ۹ دی با تکیه و ایستادگی بر اصول، آرمان‌ها و باورها پیچیده‌ترین فتنه تاریخ را خنثی و با تکیه بر بصیرت، اتحاد، وحدت و تبعیت از مولی و مقتدای خود این روز را به یوم الله تبدیل کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: باید بپذیریم ۹ دی روز خروش یک ملت و اقتدار خشمی مقدس علیه همه بدخواهان مردم ایران است، در ۹ دی عرق شرمی که بر پیشانی مسلمانان نشسته بود پاک و آن را به عزت و شرف همه اسلام  تبدیل کردیم.
 
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد:  ۹ دی ضمن خنثی سازی یک فتنه بزرگ، تجدید بیعت مجددی با رهبر و آرمان‌های انقلاب بود، عده‌ایی آنرا از میدان بدر کردن یک گروه سیاسی توسط گروی سیاسی دیگر می‌دانند در حالی که اینگونه نیست بلکه این روز به یک فرهنگ تبدیل شده است.
 
عزیزی بیان کرد: نباید تصور کنیم مشکلات اجتماعی و اقتصادی این روزها فراموش شده‌اند، این مسائل باید از سوی مسؤولان پیگیری و رفع شوند.
 
وی تاکید کرد: ملت غیور ایران با واقعه ۹ دی نشان داد که در یک آوردگاه با مستکبران جهان است و در جبهه جنگ نرم در حال مبارزه است.
 
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: عده‌ایی که شائبه تقلب در انتخابات را ایجاد کرده بودند به دنبال برگزاری رفراندوم بودند اما این مردم بودند که با حضور خود این رفراندوم را به نفع انقلاب اسلامی رقم زدند.
 
عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقایع و حوادث اخیر، گفت: اغتشاشات خیابانی اخیر برای پیشبرد یک جنگ مهم‌تر  یعنی، جنگ ترکیبی یا ادراکی بود که شامل نبرد اعتقادی، سیاسی و... است، این جنگ با بهانه حجاب اجباری آغاز شد.
 
وی افزود: جنگ ترکیبی علیه ملت ایران با حذف ارز ترجیحی و با تنش آبی آغاز شد که با شکست مواجه شد ولی در ادامه با مرگ یک دختر در تهران تشدید شد و قائله‌های مختلفی در شهرهایی مثل تهران، شیراز، مشهد و... را رقم زد.
 
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران در حوادث اخیر اثبات کرد که درس گرفته همان وقایع ۹ دی است و ثابت کردند در مکتب انقلاب اسلامی هیچ گاه منفعل نخواهند شد و اجازه تجزیه ایران را نخواهند داد.
 
عزیزی عنوان کرد: این پیام مردم ایران به همه سلطه‌گران به‌ویژه پرچمدار سلطه یعنی آمریکای جنایتکار است، اگر به آرامش ملت ایران خدشه وارد کنید، آرامش را از شما می‌گیریم، اگر به امنیت ما چشم دوخته باشید امنیت شما را مخدوش می‌کنیم، کما اینکه پیام‌هایی که با واسطه به ایران فرستاده می‌شود نشان از ترس این کشورها است.
 
وی خاطرنشان کرد: ملت بصیر ایران حتی با وجود مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری که امید است به زودی این مشکلات نیز رفع و مردم به ساحل آرامش برسند، آرامش را از شما خواهند گرفت.
 
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ملت ایران با مردان بزرگی چون شهدای هشت سال دفاع مقدس، سرداران پر افتخاری چون شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهدی المهندس و... هم پیمان‌اند تا استکبار را نابود کنند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۷:۴۹

29 Dec 2022