۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۵۲۳۱۴
شهردار شهرکرد خبر داد

اختصاص بیش از 1000 تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد

شهردار شهرکرد با اشاره به ضرورت تخصیص قیر به شهرداری‌ها گفت: حدود یک‌هزار و ۳۵۰ تن سهمیه قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافته است.
اختصاص بیش از 1000 تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در یکصد و چهل‌و‌نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد  با اشاره به ضرورت تخصیص قیر به شهرداری‌ها اظهار کرد: حدود یک‌هزار و ۳۵۰ تن سهمیه قیر رایگان به این شهرداری اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: این سهمیه از محل مصوبات سفر رئیس‌ جمهور به چهارمحال و بختیاری برای شهرداری مرکز استان در نظر گرفته شده است.

شهردار شهرکرد افزود: این سهمیه قیر رایگان پس از جذب و بارگیری انبار و پس از مساعد شدن شرایط جوی برای طرح‌های عمرانی شهرداری شهرکرد استفاده می‌شود.

واحدیان به تخصیص ۱۶ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری شهرکرد اشاره و گفت: از این تعداد تاکنون پنج دستگاه وارد مرکز استان شده است و ۱۱ دستگاه اتوبوس دیگر تا یک‌ماه آینده وارد شهرکرد خواهد شد.

وی یادآور شد: هزینه خرید ۲۵ اتوبوس‌ جدید ناوگان حمل و نقل عمومی مرکز چهارمحال و بختیاری از سوی شهرداری شهرکرد و بقیه از محل اعتبارات دولتی تامین و پرداخت شده است.

شهردار شهرکرد اظهار داشت: در سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اختصاص ۱۰ دستگاه اتوبوس رایگان برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد مصوب شد که این مصوبه در حال پیگیری است.

وی گفت: براساس مصوبات سفر رئیس‌ جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری یک دستگاه نیمه‌سنگین برای مدیریت شهری شهرکرد مصوب شده است که تا دو هفته آینده به این شهرداری اختصاص می‌یابد.

واحدیان تاکید کرد: همچنین براساس این مصوبات قرار است یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی با بالابر ۴۳ متری به شهرداری شهرکرد اختصاص یابد که هنوز عملیاتی نشده اما در حال پیگیری است.

وی با اشاره به تصویب ۲ هزار میلیارد ریال در سفر رییس‌جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت سیزدهم به چهارمحال و بختیاری برای تحویل زیرساخت‌های منظریه به شهرداری شهرکرد افزود: براساس پیگیری‌های انجام شده اداره‌کل راه و شهرسازی استان بیشتر از مبلغ مصوبه به این شهرداری پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۹:۴۱

19 Dec 2022