۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۵۱۸۲۸
بازرس کل چهارمحال و بختیاری خبر داد

وصول بیش ۱۰۰۰ شکایت از گزارشگران فساد در چهارمحال و بختیاری/ مدیران و کارکنان دولت اجازه حضور در معاملات دولتی را ندارند

بازرس کل چهارمحال و بختیاری گفت : در ۶ ماهه ابتدای امسال یک هزار و ۵۶۳ شکایت که مربوط به گزارشگران فساد بوده دریافت شده است که از این تعداد ۷۹۲ مورد چون صحت نداشتند بایگانی شدند
وصول بیش ۱۰۰۰ شکایت از گزارشگران فساد در چهارمحال و بختیاری/ مدیران و کارکنان دولت اجازه حضور در معاملات دولتی را ندارند
به گزارش جهانبین نیوز; علی احمدی صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بسیاری از گزارشات به سامانه جمع‌آوری گزارشات مردمی وصول شده اما بخش عمده آن به دلیل نبود دلایل ناکافی بایگانی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه براساس گزارش‌های واصله رویکرد سلامت در ادارات حاکم شده است، افزود: در ۶ ماهه ابتدای امسال یک هزار و ۵۶۳ شکایت که مربوط به گزارشگران فساد بوده دریافت شده است که از این تعداد ۷۹۲ مورد چون صحت نداشتند بایگانی شدند.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به جهت صیانت از مدیران دستگاه‌های اجرایی سه مورد شکایت گزارشگران که با نیاتی اخبار دروغ گزارش داده بودند شناسایی شدند.

احمدی عنوان کرد: مدیران در جایی که قانون‌گذار اجازه انجام کاری را به آن‌ها نمی‌دهد باید به صورت شفاف با مردم سخن بگویند و دلایل مخالفت قانونی را برای آن‌ها شرح دهند.

وی خاطرنشان کرد: در جایی که مدیر قانون‌مند، نظامند و شجاعانه ورود کنند دستگاه‌های نظارتی پشتیبان آن‌ها خواهند بود.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سال گذشته سه مدیر و پنج دستگاه به جهت رسیدگی به شکایات مردمی تشویق شدند.

احمدی بیان کرد: بیشترین پرونده‌هایی که واصل و بررسی شدند مربوط به تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی است.

وی تاکید کرد: حضور مدیران و کارکنان دولت در معاملات دولتی به جز پنج مورد استثنا که مربوط به مزایده خودروهای دولتی، خانه‌های سازمانی، معاملات انحصاری و طرح‌های دولتی است، جرم است.

بازرس کل چهارمحال و بختیاری افزود: کارمندان دولت صرف نظر از وضعیت قرارداد اجازه ندارند در شرکت‌های خصوصی عضو هیات مدیره یا مدیرعامل باشند، اما می‌توانند شرکت به نام خود داشته باشند.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۱:۳۴

12 Oct 2022