۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۵۱۵۳۹
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختياری؛

باشگاه‌های رفتينگ در سامان ساماندهی شود

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختياری گفت: با بيان اينکه اينکه متولی باشگاه‌های قايقرانی، اداره‌کل ورزش و جوانان است، گفت: بايد از فعاليت باشگاه‌های غيرمجاز در گام اول جلوگيری شود، همچنين باشگاه‌های رفتينگ در شهرستان سامان ساماندهی شوند.
باشگاه‌های رفتينگ در سامان ساماندهی شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن ميرزايی ظهر امروز در جلسه قرارگاه حجاب و عفاف چهارمحال و بختياری با تاکید بر ساماندهی باشگاه‌های رفتينگ در شهرستان سامان، اظهار کرد: فرجه‌ای برای ساماندهی اين باشگاه‌ها تعيين می شود، اگر اين کار انجام نشد، فعاليت کليه باشگاه‌ها متوقف خواهد شد.
 
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختياری افزود: ساماندهی باشگاه‌های رفتينگ بايد در شهرستان سامان انجام شود، اين باشگاه‌ها هزينه‌های گزاف از گردشگران دريافت می کنند، اما متولی خاصی ندارند، نبايد اجازه دهيم که با هنجارشکنی فرهنگ ناب بومی استان دچار خدشه شود. 
 
وی با بيان اينکه اينکه متولی باشگاه‌های قايقرانی، اداره‌کل ورزش و جوانان است، گفت: بايد از فعاليت باشگاه‌های غيرمجاز در گام اول جلوگيری شود، برگزاری دوره‌های آموزشی برای باشگاه‌های رفتينگ ضروری است.
 
حسين‌ميرزايی تصريح کرد: در شهرستان‌هايی که رودخانه وجود دارد، فرمانداری ها متولی نظارت بر فعاليت باشگاه‌های رفتينگ هستند، برای جبران کمبود نيروی نظارتی، می توان با انعقاد قرارداد با نيروی انتظامی از ظرفيت اين مجموعه استفاده کرد.
 
معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختياری با اشاره به تدوين سند عفاف و حجاب توسط آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی بايد نظرات خود را در خصوص اجرای اين سند ارايه دهند و سپس برای اجرا ابلاغ شود، با اجرای اين سند شاهد بهبود وضعيت عفاف و حجاب در مجموعه آموزش و پرورش خواهيم بود.
 
وی تاکيد کرد: اقدامات سلبی برای حل مشکلات عفاف و حجاب جامعه پاسخگو نيست، اقدامات فرهنگی بايد از خانواده‌ها آغاز شود. 
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۸:۴۱

31 Aug 2022