۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۵۱۲۲۱
از محل بازگشت اقساط به استان چهارمحال و بختیاری؛

ابلاغ 136میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری از ابلاغ 136میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، از محل بازگشت اقساط به استان خبر داد.
ابلاغ 136میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری
به گزارش جهانبین نیوز؛  منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت:  ثبت اشتغال دستگاههای اجرایی استان  یک اولویت است که با توجه به تعهد سالیانه ،  همه دستگاهها در جهت ثبت اطلاعات بایدتسریع نمایندو در ثبت اطلاعات فردی شاغلین به منظور تائید راستی آزمایی توسط وزارت تعاون ،کار ورفاه اجتماعی دقت لازم صورت پذیردو اطلاعات را به صورت صحیح ، دقیق و واقعی  واردسامانه رصد اشتغال نمایند.

 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان اضافه کرد: موضوع نظاررت برنحوه اشتغال ایجاد شده را برنامه جدی کارگروه اشتغال استان برای رصد و بررسی چگونگی ایجاد اشتغال داشتند.  

محسن مولوی در ادامه خواستار پیگیری بانکهای عامل در خصوص پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری از محل بازگشت اقساط پرداختی شدند و گفت از این محل مبلغ 136میلیارد تومان اعتبار جدید به استان چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است که می بایست از در نزدیکترین زمان ممکن ،متقاضیان اجرای طرح در مناطق روستایی و عشایری استان توسط دستگاههای اجرایی مربوطه به سیستم بانکی معرفی گردد.
 
 وی ادامه داد: تاکنون بیش از 5600پرونده به بانک های عامل ارسال شده است و70درصد از تسهیلات معرفی شده توسط بانک های کشاورزی ،پست بانک ،توسعه تعاون ،صندوق کارآفرینی امید استان پرداخت صورت گرفته و ضرورت دارد مابقی تسهیلات نیز در اسرع وقت توسط سیستم بانکی به معرفی شدگان پرداخت گردد  تا علاوه بر این اعتبار بتوانیم اعتبار جدید اختصاص یافته در قالب تسهیلات بازگشتی از محل اقساط پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری نیز در موعد مقرر برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری استان پرداخت شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۲:۴۸

24 Jul 2022