۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۵۱۰۵۳
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

پیش بینی ۳۵۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: پیش بینی شده است امسال ۳۵۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی سراسر استان منظور شود.
پیش بینی ۳۵۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی
به گزارش جهانبین نیوز؛ حمیدرضا فلاح عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سال گذشته ۱۳۰ هکتار زمین به ۲۲۰ واحد صنعتی در استان واگذار شد.
 
وی افزود: ۱۸۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات متمرکز و ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای توسعه زیرساخت های چهارمحال و بختیاری هزینه شده است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش بینی شده است امسال ۳۵۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های شهرک های صنعتی سراسر استان منظور شود.
 
فلاح عنوان کرد: از ۱۹۷ واحد صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی خلع ید شد با این اقدام ۴۲ هکتار از اراضی شهرک های صنعتی آزاد شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: ایجاد سه پست فوق توزیع در شهرک صنعتی شماره ۲، شهرک صنعتی بروجن و شهرک صنعتی سفیددشت در دستور کار است، همچنین انتقال پساب شهر بهرام آباد به میزان ۱۰۰ لیتر بر ثانیه به مدت ۳۰ سال از دیگر برنامه های شرکت شهرک های صنعتی است.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: توسعه ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی انجام می شود، تاکنون ۸ واحد محقق شده است.
 
فلاح بیان کرد: حمایت گسترده از واحدهای دانش بنیان به صورت مدام پیگیری می شود.
 
وی تصریح کرد: ساخت ۲۲ سوله صنعتی با ۴۵ میلیارد تومان با پیشرفت ۷۰ درصدی در شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن انجام می شود، این سوله ها پس از تکمیل به صورت استیجاری در اختیار واحدهای دانش بنیان قرار می گیرد، همچنین راه اندازی شهرک تخصصی فناوری در فرخشهر به عنوان سومین شهرک تخصصی در کشور برنامه ریزی شده است.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۲۰:۵۴:۲۷

29 Jun 2022