۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
کد مطلب : ۵۰۹۰۶
رئیس جمهور:

قعطنامه‌ها ما را از ادامه راه دور نمی‌کند/ فشار حداکثری غرب مفتضحانه شکست خورده است

رئیس جمهور گفت: قعطنامه‌ها ما را از ادارمه راه دور نمی‌کند، اگر دیروز سپاه و بسیج و ارتش در سنگر دفاع از مملکت حضور داشتند امروز مردم کشور در سنگر تولید، علم و فناوری و سایر حوزه‌ها سنگربان و سنگردار کشور هستند و کاری می‌کنند که دشمن مغلوب شود.
قعطنامه‌ها ما را از ادامه راه دور نمی‌کند/ فشار حداکثری غرب مفتضحانه شکست خورده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید ابراهیم رئیسی امشب در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مسئله آب در کشور با توجه به اینکه طرح جامع از سوی وزارت نیرو تهیه می شود، به صورت شفاف، قانونی، مبتنی بر عدالت، نظرات نخبگان و همراهی مردم مدیریت می‌شود.
 
وی افزود: اگرچه یکی از نعمت های فراوان در چهارمحال و بختیاری است اما در سال‌های گذشته بنا به دلایلی منابع آبی این استان کاهش یافته است، لذا باید منابع آبی موجود به درستی مدیریت شود.
 
رئیس جمهور با اشاره به اینکه برخی از مناطق این استان با تانکر آبرسانی می شود، ادامه داد: طرح جامع منابع آب وزارت نیرو برای استفاده از آب شرب، کشاورزی و صنعت تهیه شده است.
 
رئیسی با بیان اینکه یکی از راه های مدیریت منابع آب، ارائه الگوی کشت در بخش کشاورزی است، گفت: طرح جامع مدیریت منابع آب باید با محوریت عدالت در توزیع تدوین شود تا حق کسی ضایع نشود، نقش مردم در اجرای این طرح بسیار مهم است.
 
وی عنوان کرد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری باید جذب شود چراکه رشد اقتصادی بر پایه افزایش سرمایه‌گذاری و افزایش بهره‌وری شکل می‌گیرد.
 
رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختیاری در صنعت گردشگری ظرفیت‌های قابل توجهی دارد که باید حفظ شود در این میان می توان از این ظرفیت‌ها در حفظ مبانی فرهنگی این استان استفاده کرد، این صنعت می تواند باعث توسعه استان و رفع بیکاری در آن شود.
 
رئیسی اشتغال و مهار نرخ بیکاری را مساله ای مهم برای استان های زاگرس‌نشین دانست و اضافه کرد: آمایش سرزمین نسخه مناسبی برای توسعه عدالت‌محور در مناطق مختلف کشور است، بر اساس این نسخه می‌توان به تقسیم ظرفیت‌های استان پرداخت.
 
وی با تاکید بر اینکه مردم چهارمحال و بختیاری با بصیرت خود معاندین و ضدانقلاب‌ها را ناکام گذاشتند، افزود: این موضوع مسئولیت مدیران را در قبال خدمات‌رسانی به مردم دوچندان کرده است.
 
رئیس جمهور تقویت زیرساخت‌های ورزشی و فضاهای آموزشی را از دیگر مطالبات مردم چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود تا این موارد در مصوبات سفر درنظر گرفته شود.
 
رییسی بر تقویت ظرفیت‌های این استان در حوزه چادر مشکی حجاب و یا کشتارگاه جونقان، بهره‌گیری بیش از پیش از معادن چهارمحال و بختیاری تاکید کرد.
 
وی وجود مدیران با انگیزه، تحول‌گرا و کارآمد را از اقتضائات کشور عنوان کرد و افزود: روحیه تحول‌گرایی و انگیزه مدیران و کارشناسان و کارگزاران دولت مهم تر از عواملی نظیر اعتبار است از همین رو اگر احساس می‌شود که یک کارشناس انگیزه تحولی ندارد آن را به حاشیه هدایت کنید.
 
رئیس جمهور با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان کوهرنگ و منطقه لبد کوهرنگ گفت: انتظار می‌رود در طول این سال‌ها در خصوص رفع محرومیت در این منطقه از جمله احداث زیرساخت، آب و مدرسه‌سازی اقدامات شایسته‌تری انجام می‌گرفت.
 
رئیسی عنوان کرد: دشمن تصور می‌کند با اعمال برخی محدودیت‌ها ما را متوقف می‌کند اما ملت ایران با این محدودیت‌ها متوقف نمی‌شود و بنابر اذعان کاخ سفید فشار حداکثری غرب مفتضحانه شکست خورده است.
 
وی خاطرشان کرد: قعطنامه‌ها ما را از ادارمه راه دور نمی‌کند، اگر دیروز سپاه و بسیج و ارتش در سنگر دفاع از مملکت حضور داشتند امروز مردم کشور در سنگر تولید، علم و فناوری و سایر حوزه‌ها سنگربان و سنگردار کشور هستند و کاری می‌کنند که دشمن مغلوب شود.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۳:۱۶

11 Jun 2022