۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۵۰۸۳۷
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياری/

بحرانی‌ترین دشت‌های در شهرستان بروجن قرار گرفته است/ آب شرب فرادنبه دارای مشکلات کیفی است

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياری گفت: بحرانی‌ترین دشت‌های چهارمحال و بختیاری در محدوده شهرستان بروجن قرار گرفته است، در شهر سفیددشت عمر مفید چاه‌ها کمتر از یک سال شده است.
بحرانی‌ترین دشت‌های در شهرستان بروجن قرار گرفته است/ آب شرب فرادنبه دارای مشکلات کیفی است
احمدرضا محمدی مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در شهرستان بروجن در مجموع 17 طرح عمرانی داریم، از مجموع این طرح‌ها 11 طرح از ردیف‌های استانی اعتبار دریافت می‌کند.
 
وی افزود: اعتبار مصوب این 17 طرح در شهرستان بروجن 7 میلیارد تومان و تخصیص آن 4.2 میلیارد تومان است.
 
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياری ادامه داد: 6 طرح عمرانی شهرستان بروجن از اعتبارات ملی تخصیص می‌گیرند، دارای مجموعا 51 میلیارد تومان اعتبارات مصوب هستند که 46 میلیارد تومان تخصیص گرفته است.
 
محمدی عنوان کرد: در بحث سفر رئیس جمهور اعتبارات قابل ملاحظه‌ای برای شهرستان بروجن پیش‌بینی شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: بحرانی‌ترین دشت‌های چهارمحال و بختیاری در محدوده شهرستان بروجن قرار گرفته است، در شهر سفیددشت عمر مفید چاه‌ها کمتر از یک سال شده است.
 
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياری اضافه کرد: سال گذشته یک چاه در سفید دشت در 10 کیلومتری شهر حفر و وارد مدار شد اما امسال مجدد مجبور شدیم یک چاه دیگر حفر کنیم چون چاه سال قبل از دست رفت.
 
محمدی عنوان کرد: وضعیت آب در بروجن بحرانی است، حفر سالانه چاه برای دولت هزینه‌بر است و آب با قیمت بالا به دست مردم می‌رسد.
 
وی با اشاره به اینکه آب شرب فرادنبه دارای مشکلات کیفی است، گفت: این شهر دارای دو منبع تامین آب است، یکی از چاه‌های این شهر آهکی است، برخی چاه‌های آب در زمین‌های کشاورزی واقع شده است و صرفا با اختلاط استاندارد آب شرب این شهر تامین می‌شود.
 
مديرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختياری تصریح کرد: هیچ محدودیتی درخصوص همکاری شهری در شهرستان بروجن نداریم.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۴:۳۱

1 Jun 2022