۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۵۰۸۳۶

نظارت بر ساخت و سازهای شهر شهرکرد تشدید شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: جهت جلوگیری از ایجاد حوادث، نظارت بر ساخت و سازها در شهرکرد تشدید شود.
نظارت بر ساخت و سازهای شهر شهرکرد تشدید شود
به گزارش جهانبین نیوز ؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در جلسه بررسی مشکلات ساخت و سازهای غیرمجاز با تاکید بر اینکه شهرسازی یکی از واحدهای مهم در شهرداری است، اظهارداشت: مهم‌ترین وظیفه شهرداری بعد از نظافت بر امور شهری، امر خطیر نظارت و کنترل مجوز ساخت و سازها است.

وی افزود: در صورت رعایت نشدن ضوابط ساخت و ساز در شهرسازی در کنار ایجاد هزینه‌های مختلف برای شهرداری، برای مردم هم در آینده مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه ساخت وسازهای غیرمجاز علاوه بر اینکه چهره زشتی به شهرها می‌بخشد، افزایش حاشیه‌نشینی را به دنبال دارد، بیان کرد: برای جلوگیری از احداث ساختمان‌هایی همچون متروپل و ایجاد حوادث برای شهروندان باید نظارت‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی همچون نظام مهندسی افزایش یابد.

نجفی ادامه داد: ايجاد حساسيت و تشديد بر نظارت ساخت و سازها در شهر از توسعه بي‌رويه حاشيه نشيني و ساخت و سازهاي غير اصولي در آن جلوگيري مي‌كند.

وی گفت: رعايت اصول ساخت و ساز زمينه ساز توسعه زيرساخت‌ها و عمران و آباداني شهر را در تمامي زمينه‌ها ازجمله عمراني، اقتصادي، فرهنگي، سياسي و تاريخي را در بردارد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۱:۵۳

1 Jun 2022