۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۵۰۸۳۴
در نشست معاونان استاندار چهارمحال و بختياری رخ داد

پاسخ به سوالات و دغدغه‌های فعالان فضای مجازی استان چهارمحال و بختیاری

معاونان استاندار چهارمحال و بختياری در نشستی صميمی به فعالان فضای مجازی استان به سوالات و دغدغه‌های اين قشر پاسخ دادند.
پاسخ به سوالات و دغدغه‌های فعالان فضای مجازی استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ علي حيدری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختياری در نشست خبری معاونان استاندار استان در خصوص اقدامات صورت گرفته در شهرک منظريه شهرکرد، اظهار کرد: هميشه نبايد نيمه خالی ليوان را ببينيم، مانور خدمت برای جمع‌آوری زباله‌های ساختمانی و حل مشکلات زيرساختی از شهرک منظريه آغاز شد.

وی افزود: برای حل مشکلات شهرک منظريه در شهرکرد نيازمند اعتباری بالغ بر ۷۰ ميليارد تومان بوديم، اما با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و استفاده از تمامی ظرفيت‌ها، اعتبار چندانی برای جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی هزينه نشد، اين اقدامات در سايت‌های مسکن مهر لردگان و بروجن انجام می‌شود.

حيدری تاکيد کرد: پس از آغاز به‌کار دولت اقدامات خوبی در چهارمحال و بختياری در حوزه‌های راه‌سازی و عمرانی صورت گرفته است، مصمم هستيم تا مشکلات شهرک منظريه از نظر فضای سبز، اصلاح معابر و ... حل شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختياری با اشاره اينکه به مردم وعده داديم که خط اصلی پروژه آبرسانی بن به بروجن امسال تابستان به اتمام می‌رسد، گفت: اين وعده عملياتی خواهد شد، در دولت‌های قبل ۱۱۰ لوله‌گذاری در اين پروژه صورت گرفته بود، اما در بحران آب شهرکرد حدود ۱۱.۵ کيلومتر لوله‌گذاری در ۲۸ روز انجام شد.

وی در خصوص حل مشکل آب شرب شهرستان لردگان و خانميرزا، گفت: بالغ بر ۱۶۳ ميليارد تومان اعتبار از محل اعتبارات محروميت‌زدایی به اين مسئله اختصاص پيدا خواهد کرد، عمليات اجرایی ابرسانی به اين روستاها آغاز شده است و همچنين اختصاص اعتبار به پروژه سد خرسان در  سفر رياست جمهوری به استان دستور کار قرار دارد.

حيدری افزود: در تلاش هستيم تا عدالت در حوزه سرانه‌های ورزشی، آموزشی و فرهنگی در چهارمحال و بختياری برقرار شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختياری با اشاره به اينکه برای پروژه‌های مصوب سفر رياست جمهوری به استان جلسات متعددی برگزار شد، عنوان کرد: درخواست داشتيم تا قبل سفر مقداری از اعتبار اختصاص پيدا کند، زيرا فصل کاری محدود است.

در ادامه جلسه محمدکاظم منزوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختياری در خصوص عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان خانميرزا، اظهار کرد: اين مطالبه برحق است، برای جذب نيرو نيازمند مجوز استخدامی هستيم.

وی در خصوص جذب نيرو در شرکت پتروآرمند، توضيح داد: قرار نبود آزمون استخدامی برگزار شود و جذب نيرو برای تجهيز کارگاه به‌صورت قراردادی بود، اما پس از مطالبه‌های فراوان اين آزمون برگزار شد.

منزوی با تاکيد بر اينکه طبق تحقيقات علمی کاهش نرخ بيکاری به‌ معنی افزايش اشتغال نيست، بيان کرد: اين يک مقوله علمی است که مستندات در اختيار رسانه‌ها قرار می‌گيرد.

مردم گرانفروشی را به‌طور صحيح گزارش دهند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختياری با اشاره به اينکه فاز اول طرح هدفمندی يارانه‌ها در استان اجرا شده است، يادآور شد: در گام دوم برای هدفمندی توزيع آرد، نانوايی‌ها به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می‌شوند تا فساد در اين حوزه کم شود، گمانه ديگری برای افزايش قيمت در آينده نداريم، اما افزايش قيمت در حوزه‌های مختلف دور از انتظار نبود.

وی در پايان گفت: مردم گرانفروشی را به‌طور صحيح گزارش دهند تا بتوان برخورد لازم داشت، شهروندان با شماره ۱۲۴ تخلفات گزارش دهند.

مردم خود را از مسئولان جدا ندانند

در پايان محسن حسين‌ميرزایی سرپرست معاونت سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختياری با اشاره به اينکه سوءتفاهم بين اقشار مختلف در جامعه، سرعتگير در مسير پيشرفت و توسعه استان است، اظهار کرد: برای حل مشکلات استان نيازمند وحدت و همدلی هستيم.

وی افزود: منتقدان بايد در کنار نقد برای حل مشکل راهکار ارائه دهند، مردم خود را از مسئولان جدا ندانند، برای حل مشکلات نيازمند همدلی و هم‌افزايی هستيم، بايد تلاش کنيم سوءتفاهمات رفع شود تا بتوان شاهد همدلی برای توسعه استان باشيم، برخی از اين اختلافات موجب خوشحالی عده‌ای می‌شوند.

حسين‌ميرزايی با بيان اينکه درگير شدن مسئولان به حاشيه، مانع پيگيری امورات توسط آنان می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی ناآگاهانه در اين پازل بازی می‌کنند.

سرپرست معاونت سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختياری با اشاره به سياست‌های سيزدهم، گفت: در تصميم‌گيری‌ها و تصميم‌سازی‌ها مردم مشارکت داده می‌شوند، از طرح‌ها برای پيشرفت و توسعه استان استقبال می‌کنيم، هيات‌های انديشه‌ورز در استان به‌همين منظور تشکيل شده است.

انتهای پیام 1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۲:۵۹

1 Jun 2022