۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۵۰۵۷۶
فرماندار شهرستان شهرکرد؛

شهرستان شهرکرد آماده استقبال از کنگره 10هزار شهید عشایری

عبدالعلی ارژنگ گفت: جلسه هماهنگی استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فرمانداری شهرکرد برگزار شد.
شهرستان شهرکرد آماده استقبال از کنگره 10هزار شهید عشایری
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالعلی  ارژنگ فرماندار شهرکرد با اشاره به برنامه های استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور گفت: برنامه ریزی لازم در سطح شهرستان با مشارکت دستگاه های اجرایی در راستای برگزاری کنگره ملی 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور که به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری در نیمه دوم خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد ،صورت گرفته است.

وی افزود: پیش بینی های لازم انجام  شده و همه ظرفیت های در سطح شهرستان بکارگرفته می شود تا به بهترین نحو ممکن این کنگره عظیم و رخداد فرهنگی بزرگ برگزار شود .

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد هم هدف از برگزاری این جلسه را؛ هماهنگی های لازم برای برگزاری کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری کشور عنوان کرد و گفت: امیدواریم با حُسن میزبانی که در شهرستان شهرکرد انجام خواهیم داد، به حول و قوه الهی به استقبال این کنگره عظیم برویم.

کرم نظری تأکید کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی، تلاش کامل برای صرفه جویی در هزینه های مراسم صورت می گیرد.

گفتنی است؛ در این مراسم با حضور اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان پیرامون برنامه های مختلف استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری در زمینه های؛ آگاه سازی، تبلیغات محیطی، میزبانی از خانواده معظم شهدای مدعو از استانهای دیگر، تولید محتوا و ... هم اندیشی شد.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۴۲:۴۱

1 May 2022