۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۵۰۵۷۰
رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری:

منابع مالی در اختیاری افراد نخبه و صاحب ایده قرار می گیرد/تسهیلات بلاعوض و مبلغ قابل توجهی دارد

اسماعیل پیر علی رئیس پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری گفت: ما افراد نخبه و صاحب ایده را شناسایی می کنیم  و منابع مالی در اختیار تیم ها قرار می دهیم  که منابع مالی بلاعوض است و مبلغ قابل توجهی نیز دارد .
منابع مالی در اختیاری افراد نخبه و صاحب ایده قرار  می گیرد/تسهیلات بلاعوض و مبلغ قابل توجهی دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ اسماعیل پیر علی مدیر عامل پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ما باید از همه ظرفیت های شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم تا به گونه ای بتوان بحث  کارآفرینی را نیز نهادینه کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 6 هزار شرکت دانش بنیان و فناور در کشور وجود دارد تصریح کرد: بیش از 1700 شرکت نوپا در پارک های علم و فناوری  مستقر هستند.

پیر علی با اذعان بر اینکه ساختاری که در پارک ها وجود دارد از مراکز نوآوری شروع می شود بیان داشت: چندین مرکز نو آوری در ناحیه صنعتی داریم که همه امکانات در اختیار آن ها قرار گذاشته شده است و متراژ این شرکت ها به 6 هزار متر می رسد.

وی با تاکید بر اینکه بخش از دانش و فناوری در حوزه روستا ها است عنوان کرد: دانش فناوری در حوزه روستا ها از اهمیت بالایی برخورد دار است چرا که اشتغال زایی برای روستاییان را به همراه دارد.

پیر علی یادآور شد:  توسعه گلخانه های کوچک مقیاس نیز در دستور کار ما قرار دارد که تا کنونه 10 گلخانه به بهره برداری رسیده است.

وی پرورش گیاهان دارویی و ماهیان زینتی را  در امر توانمند سازی بسیار موثر دانست و گفت: باید بتوانیم افراد را آموزش دهیم و آن ها را توانمند کنیم تا بتوانند کارآفرین و به دنبال آن اشتغال زایی را ایجاد کنند.

پیرعلی خاطر نشان کرد: ما افراد نخبه و صاحب ایده را شناسایی می کنیم  و منابع مالی در اختیار تیم ها قرار می دهیم  که منابع مالی بلاعوض است و مبلغ قابل توجهی نیز دارد .
وی با بیان اینکه باید در بحث کارآفرینی فرهنگ سازی شود تشریح کرد:  خیلی ها بحث کار آفرینی را نمی دادند باید بتوان در فضاهای کوچک کسب و کار ایجاد کرد .
 
انتهای پیام/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۱۳:۱۴

30 Apr 2022