۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۵۰۵۵۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

قدس از آن مسلمانان و بیت‌المقدس از آن اسلام است/از عرصه‌های مهم جهاد، مبارزه با صهیونیست‌ها و اربابان آن‌هاست

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: یهودیان روحیه نژادپرستانه دارند و معتقدند که روی زمین حرف آن‌ها حاکم و بهشت سهم آنان می‌شود اما خدا در قرآن پاسخ دندان‌شکنی به آن‌ها می‌دهد، قدس از آن مسلمانان و بیت المقدس از آن اسلام است.
قدس از آن مسلمانان و بیت‌المقدس از آن اسلام است/از عرصه‌های مهم جهاد، مبارزه با صهیونیست‌ها و اربابان آن‌هاست
به گزارش جهانبین نیوز؛  حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه برخی می‌گویند قدس به ما ارتباطی ندارد، اظهار کرد: مسئله قدس و سرزمین فلسطین در سوره مبارکه مائده با عنوان سرزمین مقدس یاد شده است، همچنین در سوره مبارکه اسراء هم خداوند مسجدالقصی را یک سرزمین مبارک معرفی می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه خود یهودیان نیز می‌دانند که بغض پروردگار در روز قیامت نسبت به آن‌ها وجود دارد، افزود: امروز ملت ایران وظیفه جهادی خود را انجام دادند.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یهودیان روحیه نژادپرستانه دارند و معتقدند که روی زمین حرف آن‌ها حاکم و بهشت سهم آنان می‌شود اما خدا در قرآن پاسخ دندان‌شکنی به آن‌ها می‌دهد، قدس از آن مسلمانان و بیت المقدس از آن اسلام است و تایید این موضوع نیز آیات قرآنی است.
 
نکونام با بیان اینکه امروز یکی از عرصه‌های مهم جهادی، جهاد با صهیونیست‌ها و اربابان آن‌ها است اضافه کرد:  کودک‌کشی، آوارگی، تجاوز و ... در سرزمین‌های اشغالی در دنیا دیده می‌شود.
 
امام جمعه شهرکرد یادآور شد: ایران اسلامی یک‌پارچه قیام کرده و حمایت خود را از فلسطین اعلام داشت و بحمدالله امسال فضا برای حضور مردم فراهم شد و شاهد خروش مسلمین در حامیت از قدس بودیم.
 
نکونام با اشاره به اینکه یقین داریم به فضل پروردگار استکبار و صهیونیست برچیده خواهد شد، عنوان کرد: ترس و وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته است و راهپیمایی روز قدس در ۹۰ کشور جهان علیه رژیم کودک کش اسرائیل صورت می‌گیرد، این هراس صهیونیست‌ها راهی جز اینکه سرزمین‌های مقدس را ترک کنند برای آن‌ها نخواهد داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت در همه کارها گره زدن آن با خدا است، عبادت، جهاد، خدمت در ادارات، کار، خانواده و... باید از ایمان نشأت بگیرد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: متاسفانه شاهد سستی و ترک فعل در ادارات هستیم در صورتی که این روزها هم کشور و هم چهارمحال و بختیاری به کار جهادی نیاز دارد.
 
نکونام بیان کرد: یک دولت انقلابی با رای مردم روی کار آمده است و انتظار می‌رود اقدامات خوبی در رفع مشکلات مردم صورت گیرد، فرصت کم‌نظیری در اختیار دولت است و دولت باانگیزه‌ایی داریم و اگر از این فرصت استفاده نشود خسارت و زیان بزرگی در پی دارد.
 
وی افزود: شوراها باید کارهای خود را با مشورت انجام دهند تا کارها پیش رود.
 
نماینده ولی‌فیقه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشتغال و تولید را از مسائل مهم کشور دانست و بیان داشت: باید مسائل ذکرشده مدنظر قرار گیرد.
 
وی ادامه داد: ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری است، این شهید الگوی تمام عیار برای جامعه و خصوصا برای معلمان است و معلمی که از شهید مطهری الگو گیرد درس را با اخلاق، انسانیت و دین تلفیق می‌کند و معجونی از دانش و دین و اخلاق ارائه می‌دهد.
 
وی بیان داشت: ما در سایه اجتماعات کارهایمان را پیش بردیم، اجتماعات دوران انقلاب، انقلاب را پیروز نگه داشت، بعد از آن فتنه ها را خنثی کرد و احتماعات در نمازهای جمعه انقلاب را زنده نگه داشت، اما کرونا این اجتماعات را از هم پاشید و لازم است تقویت شوند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۱۰:۱۰

29 Apr 2022