۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۵۰۵۵۳
نماینده ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه:

روزهای سختی در پیش روی رژیم سفاک اسرائیل است/ امروز ایران هم موشک می‌سازد و هم با همت خود گره های اقتصادی را باز می‌کند

حجت الاسلام غلامحسین تسخیری نماینده ولی فقیه در قرارگاه دو کوهه گفت: از همین جا اعلام می کنیم روزهای سختی در پیش روی رژیم سفاک اسرائیل است، دیگر مردم فلسطین با دست خالی از سنگ در مقابل جنایتکاران اسرائیلی نمی ایستند.
روزهای سختی در پیش روی رژیم سفاک اسرائیل است/ امروز ایران هم موشک می‌سازد و هم با همت خود گره های اقتصادی را باز می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام غلامحسین تسخیری نماینده ولی فقیه در قرارگاه دو کوهه در سخنرانی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد:  اسرائیل می داند اینکه رهبر انقلاب به دشمن صهیونیستی اعلام می کند اگر دست از پا خطا کنند چیزی به عنوان حیفا و تل آویو وجود نخواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: وقتی رژیم صهیونیستی در سوریه حماقت کرد و دو نفر از رزمنده های  ایرانی  که برای دفاع از حرم در کشور سوریه حضور داشتند را به شهادت رساند با انهدام پایگاه مهم خود مواجه شدند، این تهدید که عملی نشود بلکه این یک اقدام است.
 
تسخیری با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی جبهه مقاومت در منطقه تشکیل داده است تشریح کرد: طی ده روز گذشته حملات سنگینی توسط جبهه مقاومت در فلسطین رقم خورده ، ببینید این  وضعیت رژیم غاصب صهیونیستی است.
 
وی بیان داشت: از همین جا اعلام می کنیم روزهای سختی در پیش روی رژیم سفاک اسرائیل است، دیگر مردم فلسطین با دست خالی از سنگ در مقابل جنایتکاران اسرائیلی نمی ایستند.
 
تسخیری با بیان اینکه پهباد های پیشرفته تاسیسات مهم اسرائیل را تحت نظر دارد خاطر نشان کرد: پایان عمر رژیم صهیونیستی در حال شکل گیری است، این یک وعده الهی است که به زودی محقق خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه مردم ایران با اقدام انقلابی خود ملت ستم دیده فلسطین را حمایت کردند یاد آور شد: آمریکا جنایتکار بداند گذشتند روزهایی که برخی در نظام جمهوری اسلامی ایران می ترسیدند و مسائل اقتصادی را به مسائل سیاسی محدود کرده بودند، امروز هم موشک می سازیم و هم با همت و تلاش خود گره های اقتصادی را باز می کنیم.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۶:۲۹:۳۵

29 Apr 2022