۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۵۰۵۴۰
شهرستان فارسان، هشتمین مقصد استاندار چهارمحال و بختیاری/

شناخت و اولویت‌بندی حل مشکلات در یک فرایند مشخص در شهرستان‌ها از اهداف این سفرها است

استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود به شهرستان فارسان سفر کرد، وی هدف از سفرهای استانی شناخت و اولویت‌بندی حل مشکلات در یک فرایند مشخص در شهرستان‌ها دانست.
شناخت و اولویت‌بندی حل مشکلات در یک فرایند مشخص در شهرستان‌ها از اهداف این سفرها است
به گزارش جهانبین نیوز; استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود به شهرستان فارسان سفر کرد.
 
وی در بدو ورود به شهر فارستان در گلزار شهدای این شهر حاضر شده و به مقام شهدا ادای احترام کرد.
 
در ادامه سفر به شهرستان فارسان، غلامعلی حیدری در بیمارستان سیدالشهدا فارسان حاضر شد و از بیماران عیادت کرد; بعد از آن نیز از فاز دوم توسعه بیمارستان بازدید کرد.
 
به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد فاز دوم توسعه بیمارستان سیدالشهدا از سال ۹۸ آغاز شده و هم‌اینک در ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا، چهار طبقه و با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجرا است.
 
ارسلان خالدی فر خاطرنشان کرد: برای تکمیل اسکلت زیربنایی این بخش از بیمارستان سیدالشهدا حدود ۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 
حضور در شورای اداری شهرستان فارسان با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از دیگر ب نامه‌های این سفر یک روزه بود.
 
در این جلسه حجت الاسلام محسن ملک‌پور امام جمعه فارسان اظهار کرد: با توجه به سرمایه‌داران توانمندی که در فارسان وجود دارد راه‌اندازی شهرک صنعتی در مرکز شهرستان یک نیاز مبرم است که می‌تواند مشکل بیکاری در این منطقه را تا حدودی رفع می‌کند.
 
وی افزود: توسعه مشاغل خانگی و خُرد و جذب سهمیه تسهیلات از اقدامات ضروری است و باید پیش‌بینی‌های لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی مثل تونل فارسان به دشتک و سد گُرگک جونقان در شهرستان فارسان در دستور کار قرار گیرد.
 
ملک‌پور تصریح کرد: اگر قرار است مدیری در شهرستان جابه‌جا شود، مسؤولان شهرستانی باید در جریان آن باشند تا شرایط برای تکریم و معارفه مدیران فراهم شود.
 
در ادامه شورای اداری شهرستان فارسان غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در ابتدا از مردم دعوت می‌شود تا با شرکت در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از رژیم قاصب اسرائیل اعلام کنند.
 
وی با اشاره به اینکه راهبرد دشمنان پمپاژ یاس و ناامیدی به مردم است، افزود: هدف از سفرهای استانی شناخت و اولویت‌بندی حل مشکلات در یک فرایند مشخص در شهرستان‌ها است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مشکلات در شهرستان‌ها به صورت جهادی و با تلاش رفع شوند، ادامه داد: شهرستان فارسان، هشتمین شهرستان بود که در آن حضور پیدا کردیم و فاز دوم سفرها، حضور در بخش‌ها و افتتاح پروژه‌ها با نگاه عادلانه و محرومیت‌زدایی است.
 





استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برخی عقب ماندگی‌ها در کشور و همچنین این استان تاریخی است، گفت: باید تلاش کنیم همانگونه که با دست خالی در هشت سال دفاع مقدس جنگیدیم و پیروز شدیم الان نیز باید همه تلاشمان را بکنیم.

وی افزود: در حال حاضر هیچ توافقی در منطقه بدون حضور ایران انجام نمی‌شود، کسی برای ایران آقایی نمی‌کند و همه این‌ها تبعات دارد که باعث شده برخی کشورهای استکباری کشور را در محاصره قرار دهند که نتوان به راحتی با دنیا ارتباط گرفت.

حیدری با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اقدامات شاخص و گام‌های بلندی برداشته شد، ادامه داد: شیرینی مدیریت جهادی، باید با همفکری، انسجام، برادری، وحدت و پیدا کردن راهکار برای حل مشکلات مردم به آن‌ها چشانده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد : ازجمله دلایل عقب ماندگی استان، بن بست بودن آن است لذا باید کریدورهای ارتباطی در این استان را آزاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال اولویت مهم دیگری است که باید انجام شود، خاطرنشان کرد: اعتبارات و تسهیلات خوبی در سفر ریاست جمهور برای چهارمحال و بختیاری دیده شده است که در بخش ایجاد اشتغال، راه‌ها و... بکارگیری خواهد شد.

حیدری اضافه کرد: مدیران کل باید هفتگی در شهرستان‌ها حاضر باشند و مدیر ستادی پشت میزنشین قابل تحمل نیست.

وی بیان کرد: هیچ اعتبار و تسهیلاتی نباید از استان برگردد و مدیری که این توانایی را نداشته باشد با کارت زرد مواجه خواهد شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: منابع بانک‌ها در استان و شهرستان‌ها باید مشخص شود و تسهیلاتی که پرداخت می‌کنند، معلوم باشد.

انتهای پیام/۱٠۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۳۷:۳۸

28 Apr 2022