۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۵۰۴۵۹
معاون اجتماعی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

پیری جمعیت کشور را جدی بگیریم

عبدالله جمشیدی گفت: اگر با این روال پیش برویم در سالهایی نه چندان دور، جامعه ای پیر خواهیم داشت و سالمندان سهم قابل توجهی از جمعیت را به خود اختصاص خواهند داد و این به این معنی است که کشور ضعیف خواهد شد و این امری بدیهی است کشوری که تضعیف شود مورد طمع بیگانگان خواهد بود.
پیری جمعیت کشور را جدی بگیریم
به گزارش جهانبین نیوز؛ عبدالله جمشیدی مسئول معاونت اجتماعی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه ضیافت افطاری جمعی از بسیجیان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان فارسان که همراه با محفل انس و قرائت قرآن توسط قاریان بسیجی و همچنین اقامه نماز جماعت مغرب و عشا برگزار شد ، اظهار کرد: متاسفانه امروزه با وجود تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بر موضوع ازدواج و فرزند آوری، این امر مورد توجه قرار نگرفته و این امر نشان می دهد که ما هنوز عمق فاجعه را درک نکرده ایم و متوجه نشده ایم که جمعیت کشور به سمت پیر شدن می رود.

وی بیان کرد: اگر با این روال پیش برویم در سالهایی نه چندان دور، جامعه ای پیر خواهیم داشت و سالمندان سهم قابل توجهی از جمعیت را به خود اختصاص خواهند داد و این به این معنی است که کشور ضعیف خواهد شد و این امری بدیهی است کشوری که تضعیف شود مورد طمع بیگانگان خواهد بود.

ماه مبارک رمضان بهترین ماه برای بندگی

حجت الاسلام ملک پور امام جمعه شهرستان فارسان در جمع بسیجیان ، ماه مبارک رمضان را بهترین ماه برای بندگی دانست و گفت: کسانی که هوشیار و بصیر باشند ماه رمضان را فرصتی برای تحول اخلاقی و روحی در زندگی خود قرار میدهند.

وی خاطر نشان کرد: از فلسفه های تشریع روزه توجه به محرومیت های مسکینان و ناتوان های اقتصادی است به خصوص در این شرایط نابسامان اقتصادی که مردم بسیار در تنگنا و فشار هستند.

ملکپور تصریح کرد: روزه یعنی چشم خود را از گناه بازداشتن در غیر این صورت روزه ما فقط به گرسنگی و تشنگی کشیدن می گذرد و نتیجه چندانی برای ما نخواهد داشت.

انتهای پیام/1030 ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۵:۱۰

20 Apr 2022