۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۵۰۴۵۵
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد شهرکرد و سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام امضاء شد.
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد شهرکرد و سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و سپاه که در تالار یاس مجتمع رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد اظهار داشت: با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شد، تحقق بحث تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین یکی از ضرورت های مهم امروز و نیاز کشور است.

 اکبری افزود:  جوانان عزیز که در حال خدمت مقدس سربازی هستند، نیازمند فراگرفتن یک مهارت برای بعد از خدمت می باشند که این تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بسته شد تا جوانان عزیز سرباز بتوانند از ظرفیت های خوب دانشگاه برای مهارت آموزی استفاده کنند و بعد از دوران خدمت ایجاد شغل نمایند.

وی با اشاره به برگزاری نشست های هیئت اندیشه ورز در سپاه استان، تلاش بسیج علمی پژوهشی سپاه  و خانه نخبگان را همراه سازی دانش و اشتغال دانست و گفت: در نشست های هیئت اندیشه ورز ضمن مسئله یابی، آسیب ها شناسایی می شود تا بتوانیم در مجموعه بسیج برای کمک به دولت محترم آنچه نیاز است و جزء ضرورت های استان می باشد به مجموعه مجریان استان انتقال دهیم.

در خانه نخبگان بسیج استان و با همراهی دانشگاه و سپاه کارهای خیلی خوبی انجام شد

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با بیان اینکه سازمان ها و ارگانها همراه دانشگاه نیستند، با تشکر از فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: سپاه همراه ما بوده و به دانشگاه کمک کرده است.

وی افزود: در خانه نخبگان بسیج استان و با همراهی دانشگاه و سپاه کارهای خیلی خوبی انجام شده و اگر هم افزایی و همراهی بیشتر باشد با ارگانهای دیگر، کارهای بزرگ تری می تواند انجام شود. و خیلی از معضلات حل گردد.

وی همچنین عنوان کرد: دانشگاه آزاد 40درصد ظرفیت و توانمندی آموزش عالی استان را دارد، از نخبگان باید حمایت شود و ایده شو با همکاری سپاه در راستای گام دوم انقلاب اسلامی و حمایت از نخبگان و فرهیختگان استان برگزار شود ، در این ایده شو نخبگان و فرهیختگان ایده ها و طرح های پژوهشی خود را به دانشگاه می دهند و بعد از داوری و انتخاب ایده های برتر، برای سرمایه گذاری و تولید به آنها کمک می شود.


گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) هم در این مراسم با اشاره به روایتهایی درباره اهمیت شبهای قدرو بخشی از اعمال این لیالی پرفضیلت به ایراد سخن پرداخت.

این تفاهم نامه برای اجرای طرح مهارت آموزی کارکنان نیروهای مسلح در قالب 5ماده و 2تبصره برای برگزاری آموزش های قبل، حین و بعد از خدمت منعقد شد.

انتهای پیام/1030 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۵:۱۱

20 Apr 2022