۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۵۰۴۴۸
دبیر کمیته فضای مجازی و اطلاع رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری:

در اجرا و برگزاری کنگره هر چه برای شهدا انجام دهیم کم است

دبیر کمیته فضای مجازی و اطلاع رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری با اشاره به اینکه کنگره ۱٠ هزار شهید عشایر در سه شب برگزار می‌شود و شامل شب شعر، برنامه شهدای مدافع حرم و اجلاسیه است گفت: در اجرا و برگزاری کنگره هر چه برای شهدا انجام دهیم کم است
در اجرا و برگزاری کنگره هر چه برای شهدا انجام دهیم کم است
به گزارش جهانبین نیوز؛  یاسر بیاتی دبیر کمیته فضای مجازی و اطلاع رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی این کمیته اظهار کرد: در راستای فضاسازی پیش از کنگره و انتشار اخبار و اطلاع‌رسانی برنامه‌های این رویداد بزرگ در استان باید رسانه‌های فعال همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها با انتشار پوستر شهدا، زندگینامه شهدای شاخص و تولید محتوا در این زمینه می‌توانند فضاسازی‌های لازم را داشته باشند.

بیاتی از آماده‌سازی اپلیکیشن اطلاع‌رسانی برای مهمانان خبر داد و بیان داشت: این اپلیکیشن کلیتی درخصوص کنگره در اختیار مهمانان کنگره قرار می‌دهد.

دبیر کمیته فضای مجازی و اطلاع‌رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری کشور یادآور شد: این کنگره در سه شب برگزار می‌شود و شامل شب شعر، برنامه شهدای مدافع حرم و اجلاسیه است.

وی با تاکید بر اینکه در اجرا و برگزاری کنگره هر چه برای شهدا انجام دهیم کم است خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید خبرنگار خود را برای پوشش اخبار کنگره معرفی کنند و بعد از کنگره از خبرگزاری‌ها و عکاسان برتر تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/۱٠۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۴:۵۹:۱۸

19 Apr 2022