۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۵۰۴۴۷
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری خبر داد

برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری از ۲۲ تا ۲۴ خرداد در چهارمحال و بختیاری/ همه امکانات برای پوشش خبری برنامه فراهم شده است

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری از تغییر زمان برگزاری این کنگره خبر داد و گفت: این کنگره از ۲۲ تا ۲۴ خرداد در مرکز استان برگزار می‌شود.
برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری از ۲۲ تا ۲۴ خرداد در چهارمحال و بختیاری/ همه امکانات برای پوشش خبری برنامه فراهم شده است
 
به گزارش جهانبین نیوز؛  مرتضی بلالی رئیس کمیته فضای مجازی و اطلاع‌رسانی کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی این کمیته از تغییر زمان برگزاری این کنگره خبر داد و اظهار کرد: این کنگره از ۲۲ تا ۲۴ خرداد در مرکز استان برگزار می‌شود.
 
وی اضافه کرد: دو شب از این برنامه در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد و اجلاسیه آن از بعدازظهر روز سوم یعنی بیست و چهارم خرداد در دانشگاه شهرکرد برگزار می‌شود.
 
بلالی از برپایی نمایشگاه در حاشیه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری خبر داد و اذعان داشت: غرفه‌ای تحت عنوان کمیته ارتباطات و فضای مجازی به منظور حضور اصحاب رسانه و پوشش برنامه برپا شده است.
 
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری گفت: این کنگره فرصت خوبی برای معرفی استان است چراکه از اقوام و مذاهب مختلف در آن حضور دارند.
 
وی از تشکیل ۲۴ کمیته برای برگزاری این کنگره خبر داد و تاکید کرد: به‌منظور معرفی وظایف این کمیته‌ها نشست‌هایی برگزار خواهد شد.
 
هماهنگی‌ها برای تامین اینترنت غرفه‌ها و سالن‌های برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری درحال انجام است
 
در ادامه این جلسه هومان محمودی رئیس کمیته مخابرات کنگره ۱۰ هزار شهید عشایری بیان داشت: برای برگزاری این کنگره کابل‌کشی نیاز است.
 
وی افزود: وای فای غرفه‌ها و سالن در بستر فیبر نوری خواهد بود و همه تلاش ما این است که اینترنت به‌صورت رایگان فراهم شود، همچنین برای دریافت بسته‌های رایگان اینترنت تلفن همراه درحال انجام هماهنگی هستیم.
 
انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۱۵:۱۳

19 Apr 2022