۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۵۰۲۶۴
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان؛

پروژه تقویت شبکه برق رسانی روستای ارمند در حال اجرا می باشد

مجید فرهزاد گفت: پروژه تقویت شبکه برق رسانی روستای ارمند به طول ۴۷٠٠ متر و با صرف اعتباری بالغ بر ۳۱۴٠ میلیون ریال در حال اجراست.
پروژه تقویت شبکه برق رسانی روستای ارمند در حال اجرا می باشد
به گزارش جهانبین نیوز؛ مجید فرهزاد مدیر عامل این شرکت در اولین سفر شهرستانی خود در سال جدید با حضور در شهرستان لردگان و خانمیرزا از پروژه های اجرایی این شهرستانها بویژه طرح تقویت شبکه برق رسانی فشار متوسط روستای ارمند بازدید کرد و گفت : این پروژه به طول 4700 متر و با صرف اعتباری بالغ بر  3140 میلیون  ریال در حال اجرا می باشد.

وی ادامه داد : در این طرح  پایه ها و تاسیسات برق رسانی فرسوده تعویض و سطح مقطع شبکه فشار متوسط با تعویض سیم به نمره 120 افزایش پیدا خواهد کرد و کاهش خاموشی ها ، رفع افت ولتاژ احتمالی ، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش تلفات انرژی از مزایای اجرای آن است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان  با حضور در امور برق شهرستانهای خانمیرزا ولردگان با کارکنان امور این شهرستانها دیدار کرد وضمن بررسی مسائل و درخواست های کارکنان بر تسریع اتمام پروژهای در دست اجرا تاکید نمود.

گفتنی است: بازدید از دیگر پروژه های برق رسانی انجام شده در شهرستانهای لردگان وخانمیرزا و همچنین ساختمان جدید الحداث امور برق لردگان از دیگر برنامه های این سفر بود.


انتهای پیام/1030 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۵:۴۲

29 Mar 2022