۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۵۰۱۶۸
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد:

آمادگی کامل آتش‌نشانی شهرکرد برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال

عنایت‌الله راهنورد رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از حضور آتش‌نشانان در شب چهارشنبه سوری در همه نقاط پرتردد و شلوغ شهر خبر داد و گفت: این طرح تا پایان تعطیلات نوروز با 20 اکیپ در 5 ایستگاه ادامه خواهد داشت.
آمادگی کامل آتش‌نشانی شهرکرد برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال
به گزارش جهانبین نیوز ؛  عنایت‌الله راهنورد رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد از حضور آتش‌نشانان در شب چهارشنبه سوری در همه نقاط پرتردد و شلوغ شهر خبر داد و گفت: این طرح تا پایان تعطیلات نوروز با 20 اکیپ در 5 ایستگاه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به آمادگی کامل آتش‌نشانی برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه‌سوری اظهارداشت: آتش‌نشانان در شب چهارشنبه سوری در همه نقاط پرتردد و شلوغ شهر حضور دارند.

راهنورد انجام اقدامات فرهنگی و اطلاع‌رسانی مناسب را یکی از راهکارهای کاهش حوادث در چهارشنبه آخر سال دانست و افزود: آگاهی و آموزش شهروندان می‌تواند حوادث چهارشنبه سوری را به حد چشمگیری کاهش دهد بنابراین بنرهای پیام ایمنی با موضوع چهارشنبه‌سوری در سطح شهر نصب می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد با بیان اینکه هرساله با خطرات روزهای چهارشنبه‌سوری مواجه بودیم اما امروز دشمنی خطرناک‌تر به نام کرونا در کمین ماست، بیان کرد: از شهروندان خواستاریم تا با رعایت نکات ایمنی نسبت به فرهنگ‌سازی و جلوگیری از بروز حوادث، کمک ویژه داشته باشند و زحمات نیروهای خدوم سازمان آتش‌نشانی و کادر درمان را کاهش دهند.

راهنورد با بیان اینکه 20 اکیپ در 5 ایستگاه به صورت آماده باش کامل هستند، گفت: امیدواریم با کمک شهروندان چهارشنبه‌سوری ایمن و بی‌خطری را پشت سر گذاشته و نوروز سال 1401 را با آرامش آغاز کنیم.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۳۵:۵۱

13 Mar 2022