۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۵۰۰۸۹
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ورود سامانه بارش به چهارمحال و بختیاری از اواخر وقت امروز

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود، این سامانه ابتدا غرب استان را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و روز جمعه در سراسر استان شاهد وقوع بارش‌ها خواهیم بود.
ورود سامانه بارش به چهارمحال و بختیاری از اواخر وقت امروز
مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود.
 
وی افزود: این سامانه بارشی ابتدا غرب چهارمحال و بختیاری را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، لردگان و کیار شاهد شروع بارش‌ها خواهیم بود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به تدریج و تا اواخر وقت امروز اکثر نقاط استان تحت تاثیر فعالیت این سامانه بارشی قرار می‌گیرد و فردا جمعه در سراسر استان بارش پیش‌بینی می‌شود.
 
چراغ پور عنوان کرد: شدت فعالیت سامانه برای اواخر وقت امروز تا فردا ظهر و بیشتر در نیمه غربی و جنوب چهارمحال و بختیاری است.
 
وی خاطرنشان کرد: سیستم بارشی اواخر وقت فردا از استان خارج می‌شود و صبح روز شنبه همچنان شاهد وقوع بارش‌های پراکنده در شهرستان‌ کوهرنگ خواهیم بود.
 
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای فردا جمعه در کنار بارش‌ها وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط می‌تواند مخرب باشد و سرعت وزش باد بسیار بالا خواهد بود.
 
چراغ‌پور بیان کرد: با توجه به ارتفاع برف در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و همچنین بارش‌هایی که به دنبال فعالیت سامانه جدید انتظار می‌رود، احتمال رخداد سیل و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها برای نقاط مستعد برای امشب و فردا عصر دور از انتظار نیست.
 
وی تاکید کرد: در طول 24 ساعت گذشته ایستگاه شهرکرد حداقل دمای منفی 4 درجه سانتی گراد را ثبت کرده و سردترین نقطه استان بود، ایستگاه‌های لردگان و ایل‌بگی نیز با ثبت حداکثر دمای مثبت 19 درجه سانتی گراد گرم‌ترین ایستگاه‌های استان بودند.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۱۹:۵۵

3 Mar 2022