۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۵۰۰۸۴
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری:

وجود 27 نقطه حادثه خیز اولویت دار در چهارمحال و بختیاری

رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری گفت: از سال 95 تاکنون 49 نقطه حادثه خیز در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است، که از این تعداد 27 مورد در اولویت اصلاح قرار گرفت، همچنین از تعداد 27 نقطه نیز بین 10 تا 12 نقطه با نصب تابلو، خط کشی، تعریض پیچ و... به صورت مقطعی ایمن سازی شدند.
وجود 27 نقطه حادثه خیز اولویت دار در چهارمحال و بختیاری
غلامعلی نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان با نصب چند تابلو، خط کشی معابر و... قابل رفع نیست.
 
وی افزود: در برخی مناطق برای رفع حادثه خیز بودن مسیر، نیاز است که جاده تعریض شود و اقدامات سخت افزاری از این دست که وقت و کار بسیاری می‌برد.
 
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نقاط حادثه خیز نیازمند اصلاح مسیر در استان زیاد است که ازجمله آن می‌توان به گردنه مروارید در شهرستان بروجن، پیچ خراجی، گردنه شلمزار و... اشاره کرد.
 
نوربخش عنوان کرد: از سال 95 تاکنون 49 نقطه حادثه خیز در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است، که از این تعداد 27 مورد در اولویت اصلاح قرار گرفت، همچنین از تعداد 27 نقطه نیز بین 10 تا 12 نقطه با نصب تابلو، خط کشی، تعریض پیچ و... به صورت مقطعی ایمن سازی شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: نقاط حادثه خیز استان چهارمحال و بختیاری بیشتر در محورهای شهرکرد به شلمزار، محورهای مواصلاتی شهرستان‌های اردل و ناغان، گردنه‌های چَری و شاه‌منصوری، حاشیه زاینده رود و... وجود دارند.
 
رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 70 درصد تصادفات منجر به جرح یا فوت به دلیل عامل انسانی است، اضافه کرد: در حوادث رانندگی سه عامل راه، انسان و وسیله نقلیه دخیل است که عامل اولیه تصادفات عامل انسانی است.
 
نوربخش بیان کرد: در تصادفات رانندگی مهم‌ترین عامل سرعت غیرمجاز و سپس عدم توجه به مقابل است.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۵:۳۸

2 Mar 2022