۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۵۰۰۸۲
معاون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارد

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی آمادگی لازم را دارد.
چهارمحال و بختیاری آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرجام سمیعی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد خدمات سفر، تشکل‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای گردشگری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: وجود راهنمایان گردشگری متخصص دارای مجوز، هتل‌ها، قامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر در این استان زمینه را برای پذیرش مسافران و گردشگران نوروزی در بام ایران فراهم کرده است.
 
وی افزود: راهنمایان گردشگری دارای کارت در چهارمحال و بختیاری برای خدمات‌رسانی بهتر و ارتقای رفاه مسافران و گردشگران نوروزی به مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کمک کنند.
 
سمیعی تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد با کنترل و کاهش شیوع ویروس کرونا، وضعیت گردشگری چهارمحال و بختیاری در سال آینده متحول شود.
 
وی یادآور شد: راهنمایان گردشگری متخصص دارای مجوز و سرمایه‌گذاران هتل‌ها، قامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر در چهارمحال و بختیاری بازوان توانمند میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هستند.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۲:۰۸:۵۲

2 Mar 2022