۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۵۰۰۵۹
سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

دوری دانش آموزان از مدرسه نباید به سلامت روان و جسم آن ها ضربه ای وارد کند

افشین امیریان سرپرست آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که جایگزینی برای مدرسه و معلم و آموزش حضوری وجود ندارد و دوری دانش‌آموزان از مدرسه علاوه بر مشکلات آموزشی، مشکلات سلامت روانی و جسمی را نیز در پی خواهد داشت.
دوری دانش آموزان از مدرسه نباید به سلامت روان و جسم آن ها ضربه ای وارد کند
به گزارش جهانبین نیوز، در هشتمین روز از اسفند 1400، سرپرست آموزش‌وپرورش استان به منظور بررسی نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در مدارس استان از مدارس متوسطه دوم شهید رحمن استکی، متوسطه اول عصر دانش، هنرستان شهید حقیقی، هنرستان تربیت‌بدنی کوثر و دبستان 22 بهمن ناحیه یک شهرستان شهرکرد بصورت سرزده بازدید کرد.

افشین امیریان در این بازدیدها ضمن تقدیر از زحمات معلمان که در دوران شیوع ویروس کرونا دوچندان شده، گفت: رعایت موازین بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان و معلمان برای ما در اولویت است اما برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی صورت پذیرد که با دوری دانش‌آموزان از مدرسه به سلامت روان و تعلیم و تربیت آن‌ها ضربه‌ای وارد نشود.

وی ادامه داد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که جایگزینی برای مدرسه و معلم و آموزش حضوری وجود ندارد و دوری دانش‌آموزان از مدرسه علاوه بر مشکلات آموزشی، مشکلات سلامت روانی و جسمی را نیز در پی خواهد داشت.

امیریان افزود: رعایت موازین بهداشتی در مدارس مورد بازدید در سطح عالی بود که صمیمانه از کادر اجرایی این مدارس تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم خانواده‌ها نیز با توجه به رعایت موازین بهداشتی در این سطح، با کادر مدارس همکاری نمایند و از امکانات آموزش حضوری استفاده نمایند.

انتهای پیام/1020ج

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۳:۱۳:۲۶

27 Feb 2022