۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۵۰۰۵۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

شهروندان، صرفه‌جویی در مصرف آب در خانه‌تکانی‌ها را مدنظر قرار دهند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: از آنجایی که برای تهیه و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی زحمات طاقت فرسای کشیده می‌شود، لذا از شهروندان این استان تقاضامندیم با مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب خصوصا در خانه تکانی‌های شب عید هوای آب را داشته باشند.
شهروندان، صرفه‌جویی در مصرف آب در خانه‌تکانی‌ها را مدنظر قرار دهند
احمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: از آنجایی که برای تهیه و توزیع آب آشامیدنی سالم و بهداشتی خدمتگزاران مردم در شرکت آب و فاضلاب زحمات طاقت فرسای زیادی را متحمل می‌شوند از شهروندان این استان تقاضامندیم با مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب خصوصا در خانه تکانی‌های شب عید هوای آب را داشته باشند.
 
وی با اشاره به ایام پایانی سال، نزدیکی عید نوروز باستانی و سنت حسنه خانه تکانی گفت: باید توجه نماییم در خانه‌تکانی‌ها ابتدا به ضرورت شست‌وشو بپردازیم و قبل از آنکه اقدام به شستشو کنیم از خود بپرسیم آیا شستشو ضرورت دارد یا فقط از روی عادت چون که پایان سال است باید اقدام به شستن کنیم.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: برای شستشوهای ضروری باید برنامه داشته باشیم، اقلام همجنس را در کنار هم با میزان آب کمتری تمیز کنیم و بخشی از کارها را به کاربلدها بسپاریم به‌عنوان مثال شستن فرش‌ها، پرده‌ها، پتوها و . . .  را به فرش شویی‌ها واگذار کنیم تا در شستشوهای این اقلام از آب تصفیه شده استفاده نشود.
 
محمدی گفت: شهروندان در صورتی که ناچار به شستشوی اقلامی هم چون لباس‌ها و . . . هستند، تلاش کنند با زمان‌بندی و توزیع کارها در روزهای باقی مانده سال از افت فشار یا قطعی آب جلوگیری کنند.
 
وی در پایان تاکید کرد: در پویش ملی خانه تکانی، خانواده‌‌ها مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در مصرف این نعمت خداوند را حتما مد نظر قرار دهند تا با همکاری هم بتوانیم بدون دغدغه به استقبال سال جدید برویم.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰

ساعت:

۱۰:۲۲:۵۴

27 Feb 2022